تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت 10 برابر می شود

تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت ۱۰ برابر می‌شود

رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: قریب به 710 میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم، اما ظرفیت در این حوزه و آنچه به عنوان هدف قرار داده ایم 10 برابر این عدد و معادل 7 میلیارد و 500 میلیون یورو است که امیدواریم طی یک تا دو سال آینده محقق شود.

به گزارش آسیاننت، احسان ثقفی، امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوال آسیاننت، در خصوص وضعیت صادرات تجهیزات صنعت نفت، اظهار کرد: توسعه بازار در حوزه فرامرزی را از سال گذشته به طور جدی دنبال کردیم و با توجه به اینکه پروژه جدیدی در داخل کشور  کلید نخورده می بایست بازار را در خارج از کشور دنبال کنیم.

وی افزود: به کشورهای همسایه چه کشورهای عربی و چه کشورهای حوزه شمالی کشور و همچنین آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما ابتدای کار هستیم و آنچه در حوزه صادرات در این موزه رخ داده تنها 10 درصد ظرفیت است.

ثقفی با بیان اینکه مطالعات پژوهشی را در حوزه توسعه صادرات داشتیم که در نمایشگاه پیش رو از آن رونمایی خواهیم کرد.

به گفته وی رقم تعیین شده برای توسعه صادرات رویا نیست و بر اساس دیتاهای موجود این عدد تعریف شده است چرا که سازندگان تجهیزات صنعت نفت این توانایی را دارند اما لازم است زیرساخت های این موضوع توسط دولتمردان فراهم شود.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت 10 برابر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تا دو سال آینده صادرات تجهیزات صنعت نفت 10 برابر می شود"، کلیک کنید.