بیانیه پایانی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین

بیانیه پایانی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین

چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین با رویکرد علمی و بین المللی تلاش کرد تا با بررسی مسائل بهداشتی و سلامتی در این رویداد مهم و این اجتماع عظیم بپردازد و با تبادل نظر صاحبان اندیشه راهکار‌های مناسب و اجرایی برای ارتقاء بهداشت و سلامت زائران ارائه کند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین با رویکرد علمی و بین المللی تلاش کرد تا با بررسی مسائل بهداشتی و سلامتی در این رویداد مهم و این اجتماع عظیم بپردازد و با تبادل نظر صاحبان اندیشه و عالمان و متخصصان این حوزه در کشورهای مختلف، راهکارهای مناسب و اجرایی برای ارتقاء بهداشت و سلامت زائران ارائه کند.

در بیانیه پایانی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین آمده است:

قال رسول اللّه (صلّى اللّه علیه و آله): «انّ لقتْل الْحسیْن علیه السّلام حرارةً فى قلوب الْمؤمنین لا تبْرد ابداً.»

امروز اربعین همان ندای ملکوتی عاشورایی و مقدمه‌ای برای یک حرکت خود جوش جهانی است. این حماسه عظیم مردمی که در طول تاریخ و چهل روز پس از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش آغاز شد و تداوم یافت و تبلور انتظار منتقمین خون ابا عبداله الحسین (ع) است.

امروز این حرکت عظیم جهانی شده است و به یمن حضور میلیونی زائران و عاشقان اباعبداله (ع) نگاه مردم جهان از هر دین و آیینی را به خود جلب کرده است. در دورانی که وحشی گری رژیم غاصب اسرائیل و سکوت حامیان او دل‌های آزادگان جهان را آزرده و همگان مشتاق رهایی از این همه ظلم گشته اند، این حضور گسترده دل‌ها را به سوی انتظار سوق می‌دهد.

انتظار منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) حفظ سلامت زائران و منتظران حضرتش از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و چهارمین کنگره بین المللی سلامت در اربعین با رویکرد علمی و بین المللی تلاش کرده است تا به بررسی مسائل بهداشتی و سلامتی در این رویداد مهم و اجتماع عظیم بپردازد و با تبادل نظر صاحبان اندیشه و عالمان و متخصصان این حوزه در کشور‌های مختلف راهکار‌های مناسب و اجرایی برای ارتقاء بهداشت و سلامت زائران ارائه کند.

بررسی زوایای مختلف اثرگذاری پیاده روی اربعین بر سلامت جسم و سلامت روان و توسعه فرهنگ نیز از نگاه برگزار کنندگان کنگره دور نماند و این نکات نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته است.

امیدواریم که تلاش‌های صورت گرفته از سوی متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت و عاشقان اباعبداله الحسین (ع) مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشد. قطعا نتیجه این کنگره در ارتقا سلامت زائران اربعین مؤثر خواهد بود. انشاء الله

وعد الله الّذین آمنوا منْکمْ و عملوا الصّالحات لیسْتخْلفنّهمْ فی الْأرْض کما اسْتخْلف الّذین منْ قبْلهمْ و لیمکّننّ لهمْ دینهم الّذی ارْتضى لهمْ و لیبدّلنّهمْ منْ بعْد خوْفهمْ أمْناً یعْبدوننی لا یشْرکون بی شیْئاً و منْ کفر بعْد ذلک فأولئک هم الْفاسقون

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه پایانی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه پایانی چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427