برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک

اندیمشک

برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آسیاننت از اندیمشک، ششمین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس به همت انجمن زیست محیطی دارستان الوار با حضور جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فعالان محیط زیست در روستای تاک آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار کرد: مشارکت دادن مردم در برگزاری آیین ها، مناسک و اموری مثل صیانت از محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری و محیط بانی، ضروری و ارزشمند است.

قلاوند افزود: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و در ایام نوروز گردشگران زیادی از سراسر کشور وارد شهرستان می شوند و از سدها بازدید می کنند اما متاسفانه امسال مانند سال های قبل آماده سازی لازم صورت نگرفته و سد دز فقط چند روز پذیرای گردشگران بوده است.

وی تصریح کرد: ما باید سایت ها و محیط های گردشگری طبیعی را شناسایی و بیشتر از گذشته و با استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه رسانه های اجتماعی به مردم معرفی کنیم.

در ادامه این همایش از فعالان حوزه محیط زیست تقدیر شد و مطالبه گران این حوزه نیز به بیان مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین نمایشگاه گل و گیاه و غرفه محصولات روستایی برپا شد و اهدای نهال مثمر صورت گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک"، کلیک کنید.