برگزاری سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی چشم‌انداز سیاستگذاری، قانونگذاری و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برگزاری سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری، و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل در آذر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم وفناوری آنا، نفیسه حسینی یکتا ضمن اعلام این خبر گفت: سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل با حضور دکتر سانگچول کیم، رئیس واحد طب سنتی، مکمل و تلفیقی سازمان جهانی بهداشت و اساتید و مقامات طب سنتی از کشور های مختلف برگزار می شود.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل این رویداد را بستری بین المللی برای بحث و به اشتراک گذاشتن تجارب جهانی در حوزه ادغام طب سنتی در نظام سلامت دانست و از همه پژوهشگران، متخصصان، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه طب سنتی دعوت کرد تا با شرکت در این رویداد علمی با آخرین تحولات این حوزه آشنا شوند.

جزئیات برگزاری سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری، و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل به شرح زیر است:

محور های مقالات:
آموزش عالی و عمومی در طب سنتی و مکمل

ادغام خدمات طب سنتی و مکمل در نظام سلامت

قوانین و مقررات حوزه استانداردسازی و ارائه خدمات دارویی طب سنتی و فرآورده های طبیعی

مهلت ارسال خلاصه مقالات: ۱ مهرماه ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری رویداد: ۱ تا ۳ آذرماه ۱۴۰۳ در هتل قلب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری سمپوزیوم بین المللی چشم انداز سیاستگذاری، قانونگذاری و تنظیم مقررات طب سنتی و مکمل"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید