برسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

معرفی Samsung Galaxy F14 Samsung Galaxy F14

f14 یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند در سال 2023 است که دارای ویژگی های فنی عالی مانند صفحه نمایش عالی، باتری قدرتمند، پردازنده 8 هسته ای و قیمت بسیار رقابتی است. اگر نمی خواهید با گوشی خود بازی کنید یا با گوشی خود عکس بگیرید و عواملی مانند باتری و سرعت بیش از هر چیز دیگری برای شما مهم است، Galaxy F14 می تواند یکی از بهترین گزینه ها به خصوص باشد. فروشگاه های معتبر اینترنتی به شما این امکان را داده است که گوشی های سامسونگ را از جدیدترین مدل ها خریداری کنید.

کیفیت طراحی و ساخت

گلکسی F14 جدید یک دستگاه نسبتا بزرگ با ابعاد 9.4 x 77.2 x 166.8 میلی متر و وزن 206 گرم است. سازنده در تولید این گوشی از پلاستیک فشرده استفاده کرده است، اما خوشبختانه متریال به کار رفته از کیفیت بالایی برخوردار است و ظاهر یک دستگاه ضعیف را نخواهد داد. اگر تصاویر گوشی F14 را ببینید متوجه کیفیت ساخت آن نیز خواهید شد. قسمت جلویی دارای یک صفحه تمام صفحه با خط قطره آب در قسمت بالایی است و در دیوار پشتی دو دوربین با آرایش عمودی مشاهده می شود. اگرچه با یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ روبرو هستیم، اما سازنده در تولید این گوشی هوشمند از درگاه USB-C استفاده کرده تا گلکسی F14 با استانداردهای روز کاملا سازگار باشد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود. یعنی صفحه نمایش گوشی شما در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی خواهد داشت.

موارد مربوط به F14

ویژگی های فنی عالی را می توان یکی از ویژگی های مهم گوشی F14 دانست. جایی که سازندگان از تراشه Exynos 1330 با فناوری تولید 5 نانومتری و پردازنده هشت هسته ای استفاده کردند که در کنار 6 گیگابایت رم می تواند تمامی دستورات را در کمترین زمان ممکن اجرا کند. این تراشه از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند تا خریداران بتوانند از سرعت بالاتری که نسل جدید اینترنت به ارمغان می آورد لذت ببرند. حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات است. اگر این فضا برای شما کافی نیست، می توانید از کارت حافظه micro SD نیز استفاده کنید. در قسمت جلویی، صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل وجود دارد و نرخ تازه سازی 90 هرتز تجربه ای شیرین را هنگام کار با گوشی به ارمغان می آورد. اما چیزی که دستگاه آینده را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است که با عملکرد بالای خود همیشه شما را همراهی می کند. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 25 واتی برای صرفه جویی در وقت شما پشتیبانی می کند.

ویژگی های دیگر

از زمانی که گلکسی F14 در سال 2023 معرفی شد، دارای طیف کاملی از ویژگی ها از جمله اسکنر اثر انگشت در کنار، بلوتوث 5.2 و اندروید 13 به همراه پردازنده و باتری قدرتمند است. سامسونگ رابط کاربری One UI Core 5.1 را برای گوشی های خود توسعه داده است تا بتوانید از جدیدترین امکانات نرم افزاری گوشی خود لذت ببرید.

نکاتی برای نگهداری از Galaxy F14

اگرچه دستگاه پیش رو یکی از اقتصادی ترین محصولات موجود در بازار است، اما به شما توصیه می کنیم برای این اسمارت فون یک محافظ صفحه تهیه کنید تا در صورت افتادن روی زمین یا ضربه خوردن گوشی، مقاومت کافی داشته باشد. همچنین می تواند هزینه های اضافی شما را کاهش دهد.

قیمت گوشی سامسونگ f14

حتی از نظر سخت افزاری نیز با محصول بسیار مناسبی روبرو هستیم، اما شاید هیچ چیز به اندازه قیمت گوشی F14 سامسونگ توجه شما را جلب نکند. قیمت پایین این گوشی با توجه به ویژگی های فنی، زنگ خطر را به یک صورت برای همه رقبا به صدا در می آورد.

گلکسی f14 را بخرید

اگر در بین محصولات ارزان بازار به دنبال دستگاهی قدرتمند با سرعت خوب و باتری قوی هستید، در خرید سامسونگ F14 شک نکنید. این گوشی دارای باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی است و پردازنده 8 هسته ای با 4 گیگابایت رم سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است گوشی فروشگاه های معتبر اینترنتی f14 با 18 ماه گارانتی معتبر به فروش می رسد تا خیالتان راحت با مسائلی مانند خدمات پس از فروش و ثبت نام راحت باشد.

اگر از مطلب گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید