برسی گوشی موبايل سامسونگ Galaxy F04 4G ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ Galaxy F04 4G ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

معرفی Samsung Galaxy F04 Samsung Galaxy F04

برای کاربرانی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه ای هستند که بتواند کارهای روزمره را انجام دهد، f04 ممکن است انتخاب مناسبی باشد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ با باتری قدرتمند و پردازنده 8 هسته ای است که به شما این امکان را می دهد تا تمامی کارهای معمول را با سرعت قابل قبولی انجام دهید. قیمت مناسب گوشی f04 سامسونگ یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی موبایل سامسونگ است.

کیفیت طراحی و ساخت سامسونگ f04

طراحی مدرن و زیبای گلکسی f04 اولین چیزی است که کاربران در تعامل با این گوشی می بینند. گلکسی f04 به عنوان یک گوشی ارزان قیمت، بدنه ای پلاستیکی دارد. البته ساختار پشتی بافت دارد و تصوری از متریال بی کیفیت یا ارزان را ایجاد نمی کند. در این بخش دو دوربین و فلاش LED را نیز می‌توان مشاهده کرد. گوشی جدید سامسونگ 9.1 میلی متر ضخامت و 188 گرم وزن دارد و هنگام استفاده از آن حس فوق العاده ای به شما دست می دهد. لبه های صفحه نمایش کاملا باریک هستند و این مشکل کار با این گوشی هوشمند را دلپذیرتر خواهد کرد.

موارد مربوط به F04

یکی از برجسته ترین ویژگی های Samsung Galaxy f04 تراشه Helio P35 با پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است. چیپست قدرتمندی که به شما کمک می کند کارهای روزانه را بدون کاهش سرعت یا اجرای بازی های سبک روی آن انجام دهید. کاربران علاوه بر حافظه داخلی 64 گیگابایتی، 4 گیگابایت رم نیز دارند تا بدون کاهش سرعت دستگاه، اپلیکیشن های مختلف را همزمان باز کنند. سامسونگ یک پنل 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 را برای نمایش تصاویر انتخاب کرده است، بنابراین از این نظر، Galaxy F04 دارای حداقل استاندارد است. برای ثبت عکس دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت در اختیار شما خواهد بود. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار بهره می برد و می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. در قسمت جلویی می توان دوربین 5 مگاپیکسلی را پیدا کرد که در محیط های روشن عملکرد قابل قبولی دارد.

سایر ویژگی های گوشی F4.

Samsung f04 همچنان جک 3.5 میلی متری صدا را حفظ می کند بنابراین در صورت نیاز به استفاده از هندزفری سیمی مشکلی وجود نخواهد داشت. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و خوشبختانه از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می کند تا مجبور نباشید چندین ساعت برای شارژ دستگاه منتظر بمانید.

پیشنهادات کاربران

اگرچه سامسونگ گلکسی F04 باتری قدرتمندی دارد، اما در صورت استفاده زیاد، نمی تواند بیش از 1 یا 2 روز به شما خدمت کند. در چنین مواقعی خرید پاوربانک می تواند تصمیم هوشمندانه ای باشد زیرا بسته به ظرفیت دستگاهی که خریداری می کنید، یک پاوربانک می تواند باتری گوشی شما را حداقل 2 بار به طور کامل شارژ کند.

قیمت گوشی f04

F4 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار به حساب می‌آید و در مقایسه با سطح امکاناتی که ارائه می‌کند، عملکرد بسیار خوبی دارد. در کنار قیمت مناسب گوشی F04 سامسونگ، ویژگی های دیگری مانند پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع قیمت خرید این گوشی را بسیار افزایش می دهد.

سامسونگ گلکسی f04 را بخرید

Samsung f04 امکان خرید یک گوشی ساده اما بسیار قدرتمند را فراهم می کند. این اسمارت فون علاوه بر داشتن بدنه ای باکیفیت، صفحه نمایش بزرگ و نسبتا پایینی دارد و با حافظه ای بالا امکان انجام کارهای مختلف را در مدت زمان کوتاهی به شما می دهد.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ Galaxy F04 4G ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ Galaxy F04 4G ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ Galaxy F04 4G ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت"، کلیک کنید.