برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Note 8 SM-N950FD دو سیم کارت – 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Note 8 SM-N950FD دو سیم کارت – 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 8 – 64 گیگابایت | سامسونگ گلکسی نوت 8 با 64 گیگابایت حافظه

در تاریخچه گوشی های هوشمند طی سال ها، دستگاه های خاصی وجود دارند که بیش از سایرین در ساخت این دستگاه و توسعه آن نقش داشته اند. بدون شک یکی از گوشی هایی که نقش مهمی در توسعه اسمارت فون داشت، گلکسی نوت سامسونگ بود که محدودیت 5 اینچی گوشی هوشمند را شکست و گوشی هوشمند را به سمت صفحه نمایش بزرگتر سوق داد. هر ساله نسلی از تلفن های همراه در بازار عرضه می شود که می توان آن را در زمره نوآورانه ترین گوشی های سال نامید.

تبصره 8

گلکسی نوت 8 پس از شکست گلکسی نوت 7، کار دشواری برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته به سری نوت داشت، اما به خوبی از پس این کار برآمد. گلکسی نوت 8 با عبرت گرفتن از تجربیات گذشته و با کمک طراحی جدید سامسونگ به عنوان یک فبلت قدرتمند با لبه پایین تر و دو دوربین ظاهر شد که توانست با موفقیت خاطرات تلخ نسل قبل را از ذهن مصرف کنندگان پاک کند. گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش 6.3 اینچی، چیپست سامسونگ، 6 گیگابایت رم، دو دوربین 12 + 12 مگاپیکسلی در سه مدل با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شد.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • تلفن همراه بخر

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Note 8 SM-N950FD دو سیم کارت – 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Note 8 SM-N950FD دو سیم کارت – 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Note 8 SM-N950FD دو سیم کارت – 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید