برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی

+Samsung Galaxy J4 | گوشی گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت

جی 4 پلاس

لوازم جانبی – Galaxy J4 Plus با:

  1. هندفری کابل اصلی (در جعبه تلفن)
  2. شارژر اصلی (در جعبه گوشی)
  3. کابل MicroUSB اصلی (در جعبه تلفن)
  4. شیار سیم کارت (در جعبه گوشی)

سامسونگ بدون شک بزرگترین شرکت در زمینه تولید گوشی های هوشمند است. بزرگترین از نظر آمار فروش، که ده سال است، سامسونگ در صدر جدول فروش قرار دارد. البته این موفقیت تصادفی نیست و حاصل عوامل مختلفی است که با هم همکاری می کنند تا سامسونگ بتواند بالاترین فروش را در بین شرکت های مختلف داشته باشد. یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شد سامسونگ به این موفقیت دست یابد، توجه ویژه به همه گروه ها و سلیقه ها است. از گوشی های ارزان تا گران قیمت، همگی در سبد محصولات سامسونگ موجود هستند.
گوشی های سری J سامسونگ گروه بزرگی از گوشی های میان رده هستند که سامسونگ در سری های مختلف عرضه می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، این گوشی در خانواده قوی تر است. گلکسی J4+ یکی از گوشی های باکیفیت سری J است که سامسونگ در سال 2018 با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت عالی عرضه کرد. گلکسی J4 + در دو مدل با حافظه داخلی 32 گیگابایت و 16 گیگابایت برای هدف قرار دادن سطح متوسط ​​بازار با قیمت های مناسب و امکانات متنوع عرضه می شود.

جی 4 پلاس

گلکسی J4 + مطابق با جدیدترین طراحی روز و مطابق با سلیقه مشتری است. صفحه نمایش 6.0 اینچی این دستگاه با رزولوشن 1480 در 720 استاندارد جدید 18.5: 9 را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، صفحه نمایش عریض گلکسی J4 + گوشی پرچمدار و گران قیمت است. گلکسی J4+ از پردازنده Qualcomm Snapdragon 425 استفاده می کند این پردازنده دارای 4 هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که قدرت، سرعت و کیفیت را در اجرای بازی ها و برنامه های سنگین تضمین می کند. گلکسی J4+ در دو نسخه عرضه می شود، نسخه 32 گیگابایتی از 3 گیگابایت رم و نسخه 16 گیگابایتی از 2 گیگابایت رم استفاده می کند.

J4 _بیشتر

گلکسی J4+ به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه از کیفیت دوربین قابل قبولی برخوردار است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این دستگاه با دیافراگم 1.9 و لنز واید عکس های باکیفیتی ثبت می کند. دوربین سلفی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. زیرا دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این دستگاه به دلیل وجود فلاش LED داخلی می تواند در شب تصاویر باکیفیتی بگیرد. اگر از تمام شرایط ذکر شده بگذریم، نباید باتری قدرتمند 3300 میلی آمپر ساعتی را به عنوان ویژگی اصلی این گوشی فراموش کنیم.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J4 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید