برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی

Samsung Galaxy J2 Core Dual sim | گوشی Galaxy J2 Core دو سیم کارته

معرفی Galaxy J2 Core

بسیاری از مردم بازار به دنبال خرید گوشی هوشمند نیستند و دلیل آن شاید قیمت پرچمداران باشد. اما دسته بندی های دیگر گوشی ها در رده وسیعی قرار دارند که مانند پرچمدارها امکانات فوق العاده ای ندارند اما ویژگی های خوبی دارند. اما نکته مثبت این گوشی ها قیمت پایین تری نسبت به پرچمداران است. شرکت سامسونگ نیز خانواده های مختلفی را برای این نوع گوشی ها در نظر گرفته است که شامل انواع موبایل می شود. یکی از خانواده های این دردمند جی است که سامسونگ گوشی جدیدی برای این خانواده به نام گلکسی جی 2 کور معرفی کرد. همانطور که گفتیم این گوشی نسبت به قیمت از ویژگی های خوبی برخوردار است.

صفحه نمایش Galaxy J2 Core

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.0 اینچ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 66.7 درصد و ابعاد 16:9 است. با وضوح 540 در 960 پیکسل و تراکم 220 پیکسل در هر اینچ، کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. سیستم عامل این گوشی اندروید 8.1 اوریو از مدل اندروید go می باشد. چیپست این گوشی هوشمند اگزینوس 7570 با چهار کلاک 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است. رم این گوشی هوشمند 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت است که با حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

دوربین گلکسی J2 Core

سامسونگ برای این گوشی دو سنسور دوربین در نظر گرفته است. سنسور اول پشت قاب 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی برای سلفی است. در این گوشی از فناوری USB On-The-go استفاده شده است که بسیار کاربردی است. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی J2 Core دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید