برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

تمامی گوشی های با مدل گرند پرایم پلاس که به تازگی تولید شده اند، بخشی از آنها (صفحه نمایش) مشکی است.

Samsung Galaxy Grand Prime Plus | Samsung Galaxy Grand Prime Plus

سامسونگ پرفروش ترین برند تلفن همراه در جهان است و بالاتر از اپل است. هر دو سامسونگ و اپل در بازار گوشی های هوشمند لوکس با هم رقابت می کنند، اما برتری سامسونگ در آمار فروش کلی به دلیل در دسترس بودن مدل های بزرگ و مقرون به صرفه ای است که بازار را در این سطح به دست آورده اند. گوشی های ارزان قیمت سامسونگ برای مشتریانی که توانایی یا علاقه ای به خرید یک گوشی گران قیمت ندارند، انتخاب خوبی هستند.

سامسونگ

گلکسی گرند یکی از اعضای قدیمی خط تلفن سامسونگ است که این شرکت مدل های آن را همیشه مطابق با نیاز روز عرضه می کند. Galaxy Grand Prime Plus یک مدل 5.0 اینچی مقرون به صرفه از سامسونگ است که با مشخصات متوسط ​​و سخت افزار قابل قبول عرضه می شود. دوربین 8 مگاپیکسلی، چیپست مدیاتک، 1.5 گیگابایت رم و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصات این محصول است.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Grand Prime پلاس SM-G532F دو سیم کارت – ظرفیت 8 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید