برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A6 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A6 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی

Samsung Galaxy A6+ دو سیم کارت | گوشی گلکسی A6 + دو سیم کارت

A6 پلاس

شاید اگر بخواهیم سامسونگ را به عنوان بهترین برند در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند انتخاب کنیم، اغراق نکرده ایم. سامسونگ با تولید و عرضه گوشی های تلفن همراه در سگمنت ها و قیمت های مختلف توانسته است رتبه اول فروش گوشی های موبایل را در بین تمامی برندهای موبایل از آن خود کند. گوشی +Galaxy A6 متعلق به خانواده A شرکت سامسونگ است و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد در رده گوشی ها قرار می گیرد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد و با هشت ساعت 1.8 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 506 کار می کند. رم این گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. صفحه نمایش این گوشی از Super AMOLED با سایز 6.0 اینچ و رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل ساخته شده است. دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، باتری قدرتمند و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

a6 plus

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A6 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A6 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A6 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید