برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی

مشخصات و قیمت گوشی Samsung Galaxy A50 Dual SIM Samsung A50

گوشی A50

گوشی سامسونگ a50 یکی از گران ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های میان رده بازار است. سامسونگ به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان، حضوری بالغ و قدرتمند در تمامی رده های بازار دارد. از تلفن های مقرون به صرفه گرفته تا پرچمداران، مجموعه محصولات سامسونگ شامل همه چیز برای مصرف کنندگان است. تلفن های بی سیم لوکس میان رده سامسونگ در سرتاسر دنیا به خصوص ایران محبوبیت دارند. از ابتدای سال 2019، سامسونگ تغییراتی را در نحوه نام گذاری گوشی های خود ایجاد کرده است که نتیجه آن معرفی اعداد جدید به گوشی های سری A است، بنابراین گوشی گلکسی A50 نقش مدل لوکس را بر عهده خواهد گرفت یک خانواده در سال جدید.

ترتیب نام گوشی های سامسونگ A به این صورت است که هر چه تعداد آن بیشتر باشد گفته می شود گوشی بالاتری در بازار وجود دارد. به همین ترتیب، گوشی A50 تقریباً مدل متوسط ​​​​خانواده A در سال 2019 است که محبوب ترین و پرفروش ترین عضو خانواده خود نیز محسوب می شود. گوشی هوشمند گلکسی A50 با بهره مندی از فاکتورهای اساسی، در این زمینه از تمامی رقبای خود پیشی گرفته است.

تصویر و قیمت گلکسی A50

طراحی و صفحه نمایش

گوشی سامسونگ گلکسی A50 طراحی مدرن و به روزی دارد. علیرغم مقاومت طولانی مدت سامسونگ در کنار گذاشتن ناچ صفحه، این شرکت بالاخره از ابتدای سال 2019 وارد بازی شد و گوشی های خود را به خصوص در طول روز با طراحی مدرن تطبیق داد. A50 علاوه بر طراحی بریدگی و صفحه نمایش لبه پایینی، از جدیدترین فناوری مانند حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کرده است. سامسونگ گلکسی A50 بسیار زیباست. با وجود اینکه پشت این گوشی از پلاستیک ساخته شده است، نور خروجی زیبایی دارد. تنظیم دوربین سه گانه این گوشی نیز به زیبایی پشت دستگاه می افزاید. وزن 166 گرمی سامسونگ A50 نیز با وجود ابعاد بزرگ یکی از نقاط قوت آن است.

گوشی samsung a50 در رنگ مشکی

سامسونگ گلکسی A50 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است که از پنل Super AMOLED استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است که به دلیل حاشیه های بسیار کوچک، 84.9 درصد از صفحه نمایش دستگاه را پوشش می دهد. همانطور که در بالا گفتیم، پس از مدت ها در برابر نمایشگر ناچ، بالاخره سامسونگ تسلیم این فناوری شد که در سامسونگ A50 نیز شاهد آن هستیم. یک خط کوچک در بالای صفحه نمایش این دستگاه وجود دارد که فقط دوربین گوشی است. سامسونگ با استفاده از لایه محافظ Gorilla Glass 3، صفحه نمایش گلکسی A50 را در برابر ضربه و خط و خش، ایمن ترین حالت را ایجاد کرده است. صفحه نمایش گوشی A50 دارای تراکم 403 پیکسل در هر اینچ است که در همین رده از کیفیت بالایی برخوردار است. از تلفن های همراه اما صرف نظر از این اعداد، صفحه نمایش A50 کیفیت قابل قبولی دارد که تا زمانی که در مقابل آن قرار نگیرید متوجه آن نخواهید شد.

گوشی آبی سامسونگ A50

صرف نظر از کیفیت، قابلیت هایی که سامسونگ در این بخش به گلکسی A50 داده است نیز شایسته است. ویژگی کاربردی و محبوب Ambient Display به شما این امکان را می دهد که صفحه گوشی را بدون فشار دادن دکمه ای برای بررسی پیام های دریافتی یا بررسی ساعت روشن کنید. همچنین عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن که در گوشی های سامسونگ بسیار رایج است، صفحه نمایش دستگاه را با کمترین مصرف انرژی نگه می دارد تا بتوانید ساعت را بدون بیدار شدن ببینید.

رنگ سفید A50 2019

سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ A50 از چیپست اگزینوس سری 9 استفاده می کند که معمولاً در پرچمداران سامسونگ استفاده می شود. اگزینوس 9610 با معماری 10 نانومتری و پردازنده 8 هسته ای به خوبی از پس فعالیت های سنگین این گوشی بر می آید. پردازنده A50 شامل چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. از نظر قدرت پردازشی، این پردازنده نسبت به گوشی های مشابهی مانند A7 2018، Huawei P30 Lite و Honor 8X بهتر عمل می کند. در کنار این پردازنده یک پردازنده گرافیکی به نام Mali-G72 MP3 نیز وجود دارد که می تواند بازی های سنگین را به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کند. البته پردازنده به تنهایی در سرعت گوشی دخیل نیست و رم نیز نقش مهمی دارد. گوشی سامسونگ A50 در سال 2019 در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی قابل سفارش است که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند آن را انتخاب کنند. رم 4 گیگابایتی عملکرد خوبی برای اجرای سریع برنامه ها دارد، اما رم 6 گیگابایتی به عنوان گزینه بهتر می تواند تجربه دلپذیرتری را برای شما رقم بزند.

پردازنده موبایل میان رده A50

نیاز به حافظه داخلی امروزه در تمامی گوشی های موبایل احساس می شود. سامسونگ با درک این نیاز، گوشی هوشمند سامسونگ A50 را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز به مشتریان عرضه می کند. البته گلکسی A50 علاوه بر حافظه داخلی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. آنچه در این مورد باید گفت هیبریدی نبودن اسلات کارت حافظه است که به کاربر امکان استفاده همزمان از سیم کارت و کارت حافظه را می دهد. کاربران می توانند از کارت حافظه حداکثر تا 1 ترابایت در این طیف وسیع از دستگاه های سامسونگ استفاده کنند.

سامسونگ گلکسی A50 را با نسخه پیش فرض اندروید 9.0 عرضه کرد. با نگاهی به نسخه پیش فرض این گوشی، مطمئناً در آینده آپدیت های بیشتری ارائه خواهد شد. این گوشی نیز مانند پرچمدار سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی استفاده می کند. گلکسی A50 یک گوشی دو سیم کارته است و هر دو سیم کارت با هم کار می کنند. نکته جالب گلکسی A50 این است که دارای فناوری نسل 4.5 است.

گوشی سامسونگ a50

دوربین

دوربین بخش جذاب A50 است. جایی که سامسونگ از دوربین سه گانه به عنوان پرچمدار خود حرکت کرده است. سه دوربین با رزولوشن 25 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل وظیفه هر کار را بر عهده دارند. دوربین این گوشی وظیفه گرفتن عکس و فیلم را بر عهده دارد. این دوربین از نوع واید با دیافراگم 1.7 می باشد. اما دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و استفاده از سنسور فوق عریض، زمانی وارد حفره می شود که تصمیم به ثبت تصویر عریض دارید. زاویه دید بسیار بالای این دوربین، فضای وسیع تری از محیط را به تصویر می کشد. وقتی به دوربین سوم می رسیم، با یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی مواجه می شویم که به تصویر عمق می بخشد. اگر قصد دارید از صورت یا اشیاء افراد عکس بوکه بگیرید، سنسور سوم مهمترین نقش را ایفا می کند.

دوربین گوشی سامسونگ a50 عریض

دوربین A50 فیلمبرداری 4K ندارد، اما می تواند روی همان صفحه فیلم ضبط کند. این به معنای رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است که استاندارد وسیع تری نسبت به FHD است. البته این گوشی می تواند استاندارد FHD یعنی 1080×2340 پیکسل را نیز ضبط کند. اما دوربین سلفی نیز بخشی از گوشی گلکسی A50 است که می تواند مشتریان را به خرید گوشی این مدل ترغیب کند. حسگر 25 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار داده و وسوسه می کند. دوربین سلفی گلکسی A50 در خط بالای صفحه نمایش قرار دارد و این سنسور عریض و دارای قابلیت HDR است.

تصویر با گوشی سامسونگ a50

ویژگی های دیگر

A50 یک گوشی هوشمند میان رده از سامسونگ است که دارای برخی ویژگی های اولیه و کمیاب است. حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، قابلیتی است که در بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار وجود ندارد. حذف حسگر اثر انگشت فیزیکی و جابجایی آن در زیر نمایشگر زیبایی این گوشی را بسیار افزایش داده است. اگرچه عملکرد حسگر اثرانگشت در این گوشی کمی کندتر از سنسور فیزیکی است، اما مواجهه با فناوری جدیدی که کاستی ها را پوشش می دهد، خوشایند است. علاوه بر حسگر اثر انگشت، به نظر می رسد که گلکسی A50 گزینه ای برای باز کردن قفل با چهره شما دارد. به لطف دقت دوربین جلوی این گوشی، عملکرد Face Unlock در گلکسی A50 سریع و دقیق خواهد بود.

حسگر اثر انگشت سامسونگ A50

مشکلات باتری تلفن همراه همیشه یک چالش بزرگ برای مصرف کنندگان بوده است. گلکسی A50 با بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپری توانست نگرانی کاربران را برطرف کند. این باتری لیتیوم پلیمری از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. گلکسی A50 فاقد فناوری شارژ بی سیم است که غیرمنتظره است، اما به لطف درگاه USB Type-C، فرآیند شارژ سریعتر و آسان تر خواهد بود.

تصویر باتری گلکسی A50

در مجموع گوشی A50 برای خریدارانی که به دنبال یک گوشی بی نقص با این قیمت هستند، انتخاب بسیار خوب و مناسبی است. شاید کاستی های A50 در مقایسه با گران ترین گوشی های بازار چندان محسوس نباشد. از طرفی شامل موارد مهمی است که هر خریدار باید در هنگام خرید در نظر بگیرد. اگر به دنبال خرید گوشی در این رنج قیمت هستید که جدا از زیبایی نیازهای شما را برآورده کند، گوشی A50 انتخاب مناسبی برای شماست.

دوربین A50

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A50 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید