برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A30s ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A30s ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی A30s

بررسی سامسونگ گلکسی A30s

در چند سال گذشته، سامسونگ گوشی های میان رده واقعا خوبی را عرضه کرده است. این شرکت کره ای سعی کرده است تا چندین دستگاه با قابلیت های مختلف را با قیمت های مختلف عرضه کند تا دست کاربران را برای خرید یک گوشی میان رده باز کند، به خصوص زمانی که اکثر گوشی های موجود در بازار دارای برچسب قیمتی بیش از 1000 دلار هستند. . گوشی های سری گلکسی A تاکنون بسیار محبوب بوده اند و سامسونگ را به سود زیادی رسانده اند. این غول فناوری کره ای در سال 2019 نام گوشی های سری گلکسی A را تغییر داد و جانشین های گوشی های گلکسی A3 و گلکسی A5 را با نام های گلکسی A30 و گلکسی A50 به کاربران معرفی کرد.

گوشی گلکسی A30s یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2019 محسوب می شود. این گوشی نسخه ارتقا یافته گلکسی A30 است. در ادامه نگاهی به گوشی سامسونگ گلکسی A30s خواهیم داشت. می توانید قیمت روزانه گوشی را در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

طراحی و صفحه نمایش

طراحی و صفحه نمایش گلکسی A30s سامسونگ

طراحی گلکسی A30s مشابه طراحی گلکسی A30 است. سامسونگ برای ساخت بدنه خود از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده است. همچنین سامسونگ از گوریلا گلس 3 برای افزایش مقاومت صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه و خط و خش استفاده کرده است. ابعاد این گوشی 158.5 میلی متر طول، 74.7 میلی متر عرض و 7.8 میلی متر ضخامت است که به راحتی گلکسی A30s را در دست می گیرد.

سامسونگ لبه های اطراف صفحه نمایش این گوشی را کاهش داده و از طراحی ناچ برای این گوشی استفاده کرده است. جلوی این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با بریدگی کوچک است که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

این صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن 720*1560 است که نسبت به صفحه نمایش گلکسی A30 کمتر است. همچنین نسبت تصویر این نمایشگر 19.5:9 است که تراکم 268 پیکسل در هر اینچ را به دست می دهد. به طور کلی می توان گفت که صفحه نمایش این گوشی از روشنایی و شفافیت خوبی برخوردار است.

این گوشی مانند گلکسی A30 از ویژگی همیشه روشن استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، اعلان های خاصی را مشاهده کنند.

سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار و نرم افزار Samsung Galaxy A30s

اغلب از گوشی های سامسونگ استفاده می شود دستگاه های خود را به چیپست Exynos خود مجهز می کند. گلکسی A30s از این قاعده مستثنی است و دارای چیپست 14 نانومتری Exynos 7904 است که دارای پردازنده هشت هسته ای است. این پردازنده دارای دو هسته Cortex-A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. همچنین وظیفه پردازش تصویر بر عهده واحد MP2 Mali-G71 می باشد. این پردازنده به خوبی از پس بازی های سنگین بر می آید.

گوشی گلکسی A30s در سه مدل با حافظه داخلی متفاوت عرضه شد. یک مدل دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، مدل دیگر دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل آخر دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. ناگفته نماند که به لطف درگاه کارت حافظه micro SD، کاربران می توانند حافظه جانبی این گوشی را تا 1 ترابایت افزایش دهند.

سامسونگ گلکسی A30s به طور پیش فرض از اندروید 9.0 پای استفاده می کند که با رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI تزئین شده و دارای ویژگی های نرم افزاری زیادی است. یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزاری این گوشی حالت تاریک است که باعث بهبود شارژدهی گوشی می شود.

دوربین

دوربین سامسونگ گلکسی A30s

سامسونگ از سیستم دوربین سه گانه برای گلکسی A30s استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که فوکوس خودکار نیز دارد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. و در نهایت باید به دوربین عمق 5 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد که باعث کاهش ثبت عکس های کارتونی با کیفیت خواهد شد. کاربران می توانند ویدیوهای خود را با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

سامسونگ برای دوربین گلکسی A30s از هوش مصنوعی استفاده کرده است که می تواند میزان اشباع، تعادل رنگ سفید و روشنایی تصویر را تنظیم کند. همچنین این دوربین از سیستم تشخیص عیب استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد تصاویری با کمترین نقص ثبت کنند. به طور کلی می توان گفت که با گلکسی A30s می توانید عکس ها و فیلم های شگفت انگیزی ثبت کنید.

گلکسی A30s دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین کیفیت قابل قبولی دارند. سامسونگ همچنین برای لذت بیشتر، ایموجی های واقعیت افزوده را به دوربین سلفی گلکسی A30s اضافه کرده است.

ویژگی های دیگر

مشخصات سامسونگ گلکسی A30s

انرژی مورد نیاز گلکسی A30s توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این اندازه باتری در سال 2019 در بین گوشی ها استاندارد شده است و عملکرد صوتی عالی را به ارمغان می آورد. این باتری از طریق کابل USB-C شارژ می شود و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

در مجموع می توان گفت گلکسی A30s مناسب ترین گوشی برای رفع نیازهای کاربران است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که از نوع اپتیکال بوده و دقت و سرعت بالایی دارد. همچنین می توانید با استفاده از تشخیص چهره این گوشی را باز کنید.

لازم به ذکر است که تمامی سیم کارت های گلکسی A30s از شبکه های LTE پشتیبانی می کنند و با اپراتورهای ایرانی سازگاری کامل دارند.

گلکسی A30s یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه میان رده همه کاره هستند اما نمی خواهند پول زیادی برای خرید یک گوشی خرج کنند. این گوشی با صفحه نمایش Super AMOLED، چیپست قدرتمند، دوربین باکیفیت و باتری بزرگ می تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A30s ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A30s ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A30s ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید