برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 پلاس SM-G965FD دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 پلاس SM-G965FD دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سیم کارت

Samsung Galaxy S9+ – 64GB | سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس با 64 گیگابایت حافظه

گوشی های سری S و Note به عبارتی گوشی های پرچمدار سامسونگ هستند. هر سال، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر سامسونگ هستند تا پرچمداران سری S خود را عرضه کند تا ببینند غول فناوری کره ای چه چیزهای جدیدی را به این گوشی هوشمند معرفی کرده است. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 + دو گوشی جدید سامسونگ از سری S هستند که در سال 2018 معرفی شدند. سامسونگ در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از طراحی موفق نسل قبل استفاده کرد، یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 + اما تغییراتی در داخل ایجاد کرد که عمدتاً برای حل مشکلاتی که نسل قبل داشت طراحی شده بود. نمونه ای از این تغییرات را می توان در محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت بدنه خلاصه کرد که در نسل قبل انتقادات زیادی را به همراه داشت.

S9-Plus

گلکسی اس 9 پلاس به عنوان نسخه ای ویژه از این خانواده، هر آنچه از یک گوشی هوشمند رده بالا انتظار دارید را دارد. صفحه نمایش 6.2 اینچی این دستگاه دارای لبه های کمی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه را 84.2 درصد کرده است. این محصول بر خلاف معمول دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت بدنه است و رم آن به دلیل حجم بیشتر و قیمت بالاتر، 6 گیگابایت است. البته با توجه به سایز و قیمت بزرگتر این مدل نسبت به نسخه استاندارد، باتری ظرفیت بیشتری خواهد داشت اما سایر مشخصات این دستگاه تقریباً مشابه نسخه پلاس است. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که سامسونگ در گلکسی اس 9 پلاس می تواند به آن ببالد، صفحه نمایش 18: 5.9 با رزولوشن 2960×1440 است، دوربینی که می تواند ویدیوهای حرکتی فوق العاده آهسته را با سرعت 960 فریم بر ثانیه در حالت HD ضبط کند. چیپست اگزینوس 9810 و سنسور اشاره گر عنبیه.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • تلفن همراه بخر

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 پلاس SM-G965FD دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 پلاس SM-G965FD دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S9 پلاس SM-G965FD دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید