برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S8 G950FD دو سيم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S8 G950FD دو سيم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 8 – 64 گیگابایت | سامسونگ گلکسی اس 8 با 64 گیگابایت حافظه

گوشی های هوشمند در سال های اخیر مسیر طولانی را طی کرده اند. هر روز ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به تلفن های همراه اضافه می شود تا علاوه بر افزایش قدرت دستگاه، تفاوتی بین نسل های مختلف ایجاد شود. در حال حاضر سامسونگ که گران ترین برند در زمینه گوشی های موبایل محسوب می شود، محصولات خود را از نظر کیفیت در بالاترین سطح بازار عرضه می کند. سری S و Note پرچمداران گوشی های سامسونگ هستند که هر ساله میلیون ها نفر در سراسر جهان به فروش می رسند.

سامسونگ

سری S خانواده گلکسی در ماه اول هر سال ارائه شد. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرچمداران سال 2017 سامسونگ هستند که با تفاوت ها و ویژگی های جدید عرضه شدند. سامسونگ در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به زبان طراحی جدیدی دست یافت که پس از این دو در نسل بعدی نیز تکرار شد. صفحه نمایش با کوچکترین حاشیه که در وهله اول همه بینندگان را به خود جذب می کند.

گلکسی اس 8 به عنوان قطعه اصلی این خانواده دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی است که به دلیل حاشیه های بسیار کوچک، از نظر ابعاد کوچکتر از همتای خود است. سامسونگ در این محصول از استاندارد 18.5:9 برای صفحه نمایش استفاده کرده تا صفحه نمایش دستگاه کاملاً عریض باشد. چیپست قدرتمند خود سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سنسور عنبیه از مهمترین ویژگی های گلکسی اس 8 هستند.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S8 G950FD دو سيم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S8 G950FD دو سيم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S8 G950FD دو سيم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید