برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

+Samsung Galaxy S10 | تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

اس 10 پلاس

سال ها پیش، زمانی که سامسونگ گوشی گلکسی اس را در اوایل سال 2010 عرضه کرد، تعداد کمی فکر می کردند که گوشی های سری S می تواند بر جهان در آینده تأثیر بگذارد. تقریبا ده سال از آن روزی می گذرد که سامسونگ نسل دهم گوشی را با شکوه تمام به دنیا معرفی کرد. گلکسی اس 10 آخرین دستاورد سامسونگ در صنعت موبایل است که چند روز قبل از کنگره جهانی موبایل 2019 با سر و صدای زیادی معرفی شد. هر ساله صدها دستگاه مختلف از شرکت های مختلف معرفی شده اند اما تعداد گوشی های چشم نواز بسیار زیاد است. تعداد کمی شاید در میان گوشی های اندرویدی هیچ محصولی به قوی بودن پرچمدار سامسونگ وجود نداشته باشد. خانواده سامسونگ اس 10 نیز از این مشکل جدا نبود و در مراسمی مجلل رسما معرفی شد.

Galaxy S10+ دارای آخرین زبان طراحی سامسونگ است. بدنه ای از شیشه و فلز، گوریلا گلس 5 در پشت شیشه و فریم آلومینیومی در اطراف آن استفاده شده است. سامسونگ در گلکسی اس 10 پلاس حاشیه های بالا و پایین را تا حد امکان کاهش داد و برای بزرگتر کردن صفحه نمایش، حتی دوربین سلفی را نیز داخل صفحه نمایش قرار داد تا از فضای بالا به بهترین شکل ممکن استفاده شود. این روش طراحی باعث کاهش لبه های صفحه نمایش و زیبایی بیشتر گوشی می شود. صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس 6.4 اینچی مفید است که با توجه به حاشیه های آن، حدود 88.9 درصد از کل فضای جلوی دستگاه را اشغال می کند. سامسونگ با چالش جدیدی با دنیای Dynamic AMOLED مواجه است که می تواند از نظر کیفیت به بالاترین سطح بازار برسد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1440 x 3040 و استاندارد 19:9 تراکم 522 را به ارمغان آورده است. فناوری دیگر صفحه نمایش گلکسی S10 + شامل لایه محافظ گوریلا گلس 6 و پشتیبانی از HDR10+ است.

سامسونگ

سامسونگ طبق معمول پرچمداران خود را با دو نوع چیپست مختلف به فروش می رساند که شامل نسخه اگزینوس در ایران می شود. چیپست اگزینوس 9820 با معماری 8 نانومتری مجهز به پردازنده 8 هسته ای است. این چیپست همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G76 Mp12 در بخش گرافیک استفاده می کند که برای بازی های سنگین و سایر فعالیت هایی که نیاز به گرافیک باکیفیت دارند به خوبی عمل می کند. در نسخه 512 گیگابایتی، گلکسی اس 10 پلاس دارای 8 گیگابایت رم است که برای فعالیت های سنگین، چند وظیفه ای و اجرای چند برنامه به طور همزمان به خوبی عمل می کند.

سامسونگ

دوربین بخش جذاب گلکسی اس 10 پلاس است که اولین بار است که از دوربین سه گانه در پرچمدار سامسونگ استفاده شده است. دوربین اصلی گلکسی اس 10 پلاس جادار است و وضوح تصویر 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین دوم 12 مگاپیکسلی است که برای عکاسی تله فوتو استفاده می شود و در نهایت دوربین سوم 16 مگاپیکسلی با کیفیت فوق عریض است. گلکسی اس 10 قابلیت عکس برداری با زوم اپتیکال 2 برابری را دارد و همچنین از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می برد.

سامسونگ

اما در بخش فیلمبرداری، گلکسی اس 10 پلاس توانایی ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. در حالت FHD سرعت 240 فریم پیش روی کاربر قرار می گیرد و در نهایت مانند نسل قبل امکان ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه با فرمت HD وجود دارد. دوربین سلفی نیز یکی از نقاط تمایز این گوشی در کنار گلکسی اس 10 است. زیرا دو دوربین با کیفیت 10 و 8 مگاپیکسل در جلوی دستگاه قرار گرفته اند. دوربین سلفی دوم از نوع عمق است که برای عمق بخشیدن به تصویر استفاده می شود.

سامسونگ

گلکسی اس 10 پلاس دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی است که دوام بالایی را تضمین می کند. گلکسی اس 10 پلاس از فناوری شارژ سریع در دو حالت سیمی و بی سیم استفاده می کند. مزیت فناوری شارژ بی سیم با امکان شارژ سریع یکی از مزیت های گلکسی اس 10 پلاس است. علاوه بر این، گلکسی اس 10 پلاس می تواند به عنوان منبع پشتیبان باتری برای گوشی های بی سیم، ساعت ها و هندزفری های جدید سامسونگ که از فناوری شارژ بی سیم استفاده می کنند، عمل کند، بنابراین در نصب این گجت ها در پشت دستگاه، نیروی موجود در گوشی به آن ها منتقل می شود. . .

سامسونگ

پس از شایعات فراوان، سامسونگ از فناوری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس استفاده کرده است. سنسور اولتراسونیک زیر صفحه نمایش گلکسی S10+ همیشه فعال است، بنابراین وقتی صفحه نمایش خاموش است، گوشی با قرار دادن انگشت در موقعیت مورد نظر قفل می شود. سرعت و امنیت این سنسور نیز بسیار بالاست که باعث می شود سامسونگ به این فناوری افتخار کند.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 پلاس دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید