برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 10 | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ

هنگامی که در آغاز سال 2010، سامسونگ گوشی گلکسی اس را عرضه کرد، تعداد کمی فکر می کردند که گوشی های سری S می تواند در آینده جهان را تحت تاثیر قرار دهد. تقریبا ده سال از آن روزی می گذرد که سامسونگ نسل دهم گوشی را با شکوه تمام به دنیا معرفی کرد. گلکسی اس 10 آخرین دستاورد سامسونگ در صنعت موبایل است که چند روز قبل از کنگره جهانی موبایل 2019 با سر و صدای زیادی معرفی شد. هر ساله صدها دستگاه مختلف از شرکت های مختلف معرفی شده اند اما تعداد گوشی های چشم نواز بسیار زیاد است. تعداد کمی شاید در میان گوشی های اندرویدی هیچ محصولی به قوی بودن پرچمدار سامسونگ وجود نداشته باشد. گلکسی اس 10 و برادرانش نیز از این مشکل جدا نبودند و در مراسمی مجلل رسما معرفی شدند. متاسفانه این روزها قیمت گوشی های سامسونگ مانند سایر کالاهای وارداتی در حال افزایش است. فروشگاه های معتبر اینترنتی در تلاش است تا به شما این امکان را بدهد که گوشی های موبایل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سامسونگ

گلکسی اس 10 دارای آخرین زبان طراحی سامسونگ است. بدنه ای از شیشه و فلز، گوریلا گلس 5 در پشت شیشه و فریم آلومینیومی در اطراف آن استفاده شده است. در گلکسی اس 10، سامسونگ حاشیه های بالا و پایین را تا حد امکان کاهش داده و برای بزرگتر کردن صفحه نمایش، حتی دوربین سلفی را در فضای بالایی قرار داده است. این روش طراحی باعث کاهش لبه های صفحه نمایش و زیبایی بیشتر گوشی می شود. صفحه نمایش گلکسی اس 10 6.1 اینچی مفید است که با توجه به حاشیه های آن، 88.3 درصد از کل فضای رو به روی دستگاه را اشغال می کند. سامسونگ با چالش جدیدی با دنیای Dynamic AMOLED مواجه است که می تواند از نظر کیفیت به بالاترین سطح بازار برسد. این صفحه نمایش با رزولوشن 1440 در 3040 و استاندارد 19:9 تراکم 550 را به ارمغان آورده است. از دیگر فناوری های صفحه نمایش گلکسی اس 10 می توان به لایه محافظ Gorilla Glass 6 و پشتیبانی از HDR10 + اشاره کرد، اما نکته جذاب مهم ترین ویژگی این صفحه نمایش سنسور اثرانگشت زیر آن است که در ادامه بیشتر به آن پرداخته خواهد شد.

سامسونگ

سامسونگ طبق معمول پرچمداران خود را با دو نوع چیپست مختلف به فروش می رساند که شامل نسخه اگزینوس در ایران می شود. چیپست اگزینوس 9820 با معماری 8 نانومتری مجهز به پردازنده 8 هسته ای است. این چیپست همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G76 Mp12 در بخش گرافیک استفاده می کند که برای بازی های سنگین و سایر فعالیت هایی که نیاز به گرافیک باکیفیت دارند به خوبی عمل می کند. گلکسی اس 10 دارای 8 گیگابایت رم است که نسبت به نسل قبلی خود یک ارتقاء بزرگ است. رم 8 گیگابایتی برای کارهای سنگین، چندوظیفه ای و اجرای همزمان چندین برنامه خوب عمل می کند، حافظه داخلی 128 گیگابایتی امکان ذخیره اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته امکان ارتقای حافظه تا 512 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه نیز وجود دارد.

سامسونگ

دوربین قسمت خوب گلکسی اس 10 است که اولین دوربین در پرچمدار سامسونگ است که از سه دوربین در آن استفاده شده است. دوربین اصلی گلکسی اس 10 جادار است و وضوح 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین دوم 12 مگاپیکسلی است که برای عکاسی تله فوتو استفاده می شود و در نهایت دوربین سوم 16 مگاپیکسلی با کیفیت فوق عریض است. گلکسی اس 10 قابلیت عکس برداری با زوم اپتیکال 2 برابری را دارد و همچنین از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می برد.

سامسونگ

اما در بخش فیلمبرداری، گلکسی اس 10 توانایی ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. در حالت FHD سرعت 240 فریم پیش روی کاربر قرار می گیرد و در نهایت مانند نسل قبل امکان ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه با فرمت HD وجود دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز بی نظیر بوده و دارای سنسور 10 مگاپیکسلی است.

سامسونگ

گلکسی اس 10 دارای باتری 3400 میلی آمپر ساعتی است که دوام بالایی را تضمین می کند. گلکسی اس 10 از فناوری شارژ سریع در دو حالت سیمی و بی سیم استفاده می کند. مزیت فناوری شارژ بی سیم با امکان شارژ سریع یکی از مزیت های گلکسی اس 10 است. علاوه بر این، گلکسی اس 10 می تواند به عنوان منبع پشتیبان باتری برای گوشی های بی سیم، ساعت ها و هندزفری های جدید سامسونگ که از فناوری شارژ بی سیم استفاده می کنند، عمل کند، بنابراین با راه اندازی گجت هایی که پشت دستگاه قرار دارند، قدرت گوشی تامین می شود. به آنها منتقل و آنها را متهم کرد.

سامسونگ

پس از شایعات فراوان، سامسونگ از فناوری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گلکسی اس 10 استفاده کرده است. سنسور اولتراسونیک زیر صفحه نمایش گلکسی S10 همیشه فعال است، بنابراین وقتی صفحه نمایش خاموش است، انگشت شما گوشی را در موقعیت دلخواه باز می کند. سرعت و امنیت این سنسور نیز بسیار بالاست که باعث می شود سامسونگ به این فناوری افتخار کند.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S10 دو سیم کارت – ظرفیت 512 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید