برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M30 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M30 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی M30 | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 30

گوشی سامسونگ M30

سامسونگ سال هاست که یکی از پرفروش ترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان بوده و به نظر می رسد قصد کناره گیری از تاج و تخت را ندارد. بدون شک یکی از دلایل موفقیت سامسونگ در این زمینه حضور پررنگ آن در تمامی رده های بازار است. به خصوص سطح متوسط ​​بازار که در آن رقابت بسیار سخت است. زیرا در این بخش برخلاف سطوح بالاتر بازار، موضوع قیمت مورد توجه خریداران است و شرکت هایی که محصولات باکیفیت را با قیمت کمتر عرضه می کنند، می توانند رقبا را شکست دهند. به همین دلیل سامسونگ با ساخت خانواده جدیدی از گوشی ها به نام سری M سعی دارد تا حد امکان این رده بازار را به خود اختصاص دهد.

در نیمه اول سال 2019، گلکسی M30 بهترین گوشی این خانواده است که سامسونگ آن را با شرایط قابل قبول و حتی وسوسه انگیز در برخی از دنیاها روانه رقابت کرد. گلکسی M30 با صفحه نمایش 6.4 اینچی از طراحی ناچ بهره می برد که سامسونگ تا سال گذشته در برابر آن مقاومت می کرد. صفحه نمایش این گوشی از Supermold ساخته شده است که دارای رزولوشن 1080 در 2340 و نسبت تصویر 19.5: 9 معمولی 88 درصد است.

گوشی سامسونگ M30

گلکسی M30 مانند سایر گوشی های سامسونگ از پردازنده این شرکت استفاده می کند. تراشه Exynos 7904 با هشت هسته پردازشی قدرتمند با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 در قلب گوشی M30 می تپد. از دیگر ویژگی های گلکسی M30 می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم اشاره کرد.

دوربین یکی از دلایلی است که مصرف کنندگان به سراغ M30 می روند. از آنجایی که سه سنسور با وضوح 13 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل وجود دارد، ترکیبی عالی برای عکاسی ایجاد می کنند. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و از دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر فوق عریض و عمق بخشیدن به تصاویر استفاده شده است. حتی سامسونگ هم برای عکاسی گلکسی M30 سنگ تمام گذاشت و با وجود کیفیت 4K جایی برای انتقاد باقی نگذاشت. در قسمت عکاسی سلفی یک دوربین سلفی با دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد که کار عکاسی سلفی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

گوشی سامسونگ M30

اما هر چه به آن بیاندازیم، به جالب ترین قسمت گلکسی M30 می رسیم. یعنی جایی که باتری 5000 میلی آمپری این دستگاه آماده است تا تمام نگرانی های مربوط به شارژ شدن را از بین ببرد. عمر باتری عامل مهمی است که M30 می تواند از اعداد خوبی برخوردار باشد. این باتری عظیم با فناوری شارژ سریع 15 واتی شارژ می شود. از دیگر مزایای مهم گوشی M30 می توان به فناوری صدای Dolby Atom، حسگر اثر انگشت و پورت USB Type-C اشاره کرد.

گوشی سامسونگ M30

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M30 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M30 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M30 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید