برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M20 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M20 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی M20 | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 20

سامسونگ

در ابتدای سال 2019، سامسونگ خانواده جدیدی از گوشی های هوشمند را روانه بازار کرد. خانواده M طیف گسترده ای از گوشی های سامسونگ هستند که سامسونگ بر روی برخی موارد تاکید کرده است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. گلکسی M20 یک مدل میان رده از این خانواده است که توسط سامسونگ معرفی و در بازار ایران پذیرفته شده است.

مطابق با آخرین استانداردهای روز، گلکسی M20 از طراحی تمام صفحه با یک نقطه کوچک در بالای نمایشگر استفاده می کند. طبق گفته سامسونگ، اندازه کل صفحه نمایش M20 6.3 اینچ است که از نسبت تصویر 19.5:9 و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل استفاده می کند. البته برخلاف بسیاری از گوشی های سامسونگ، پنل نمایشگر گوشی M20 از نوع Super AMOLED نیست و سامسونگ ترجیح داد از پنل PLS TFT در این گوشی استفاده کند.

سامسونگ

جای تعجب نیست که گوشی های ارزان قیمت و میان رده امروزی دارای دوربین های متعدد هستند. گلکسی M20 دارای دو دوربین در پشت دستگاه است که یک دوربین اصلی با 13 مگاپیکسل و یک دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل است. دوربین اصلی وظیفه تصویر کلی را بر عهده دارد اما در این دستگاه دوربین دوم از نوع واید است که تصاویر عریض را ثبت می کند. در گلکسی M20 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه استفاده شده تا سلفی های باکیفیتی بگیرید.

سامسونگ

Samsung M20 از چیپست Exynos 7904 خود سامسونگ استفاده می کند. این چیپست دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که دارای پردازنده گرافیکی قدرتمندی به نام Mali-G71 MP2 است. گلکسی M20 در بخش حافظه و رم نیز عملکرد خوبی داشته است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، انتظارات سامسونگ را برآورده خواهد کرد.

یکی از برجسته ترین ویژگی های سامسونگ گلکسی M20 باتری قدرتمند آن است. در واقع گلکسی M20 یکی از قوی ترین باتری های موجود در بازار را دارد. باتری بزرگ 5000 میلی آمپری در M20 جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد. علاوه بر مزایای آن، حجم باتری باعث افزایش زمان شارژ نیز می شود که به لطف فناوری شارژ سریع 15 واتی در گلکسی M20 نیز حل شده است. گلکسی M20 دارای درگاه USB نوع C است که علاوه بر سهولت استفاده، انتقال و شارژ سریع داده را فراهم می کند.

سامسونگ

گلکسی M20 همچنین دارای حسگر اثر انگشت سریع در پشت است. به طور کلی سامسونگ M20 یک مدل میان رده از این برند کره ای است که حداقل نیازها را برای یک گوشی در این رده دارد.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M20 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M20 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M20 دو سیم کارت – ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید