برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M10 دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M10 دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی M10 | گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ام 10

سامسونگ

در ابتدای سال 2019، شرکت کره ای سامسونگ خانواده جدیدی از گوشی های هوشمند را روانه بازار کرد. خانواده M طیف گسترده ای از گوشی های سامسونگ هستند که سامسونگ بر روی برخی موارد تاکید کرده است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. گلکسی M10 پایین ترین عضو این خانواده است که با ارائه مشخصات قابل قبول و قیمت مناسب سعی در شکست همتایان خود در بازار دارد. این محصول در ایران جایگاه خوبی را به دست آورده و در رقابت با گوشی های ارزان قیمت، عناصر زیادی برای رسیدن به موفقیت دارد.

سامسونگ

گلکسی M10 مانند سایر مدل های خانواده خود از طراحی تمام صفحه با بریدگی کوچک در بالای صفحه استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 در 1520 پیکسل است که مانند بسیاری از گوشی های امروزی سامسونگ دارای نسبت تصویر 19:9 است. اندازه صفحه نمایش گلکسی M10 سامسونگ 6.22 اینچ است که 82.1 درصد از کل نمای جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است. پنل صفحه نمایش گوشی M10 از نوع PLS TFT است که در مقایسه با صفحه نمایش سوپرمولد سامسونگ به وضوح در سطح پایین تری قرار دارد.

سامسونگ

جای تعجب نیست که گوشی های ارزان قیمت و میان رده امروزی دارای دوربین های متعدد هستند. گلکسی M10 دارای دو دوربین در پشت دستگاه است که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی وظیفه تصویر کلی را بر عهده دارد اما در این دستگاه دوربین دوم از نوع واید است که تصاویر عریض را ثبت می کند. در گلکسی M10 نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه برای گرفتن عکس های سلفی با کیفیت استفاده شده است.

سامسونگ

سامسونگ از چیپست Exynos 7870 خود در M10 استفاده کرده است. این چیپست دارای پردازنده هشت هسته ای است که دارای پردازنده گرافیکی قدرتمندی به نام Mali-T830 MP1 نیز می باشد. گلکسی M10 با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم، حداقل انتظارات را از نظر حافظه و رم برآورده می کند. در ابتدا گوشی های سری M سامسونگ به خاطر باتری های قدرتمندشان معروف بودند. البته برخلاف سایر مدل های این خانواده، باتری 3400 میلی آمپری در گلکسی M10 نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه می کند.

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M10 دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M10 دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M10 دو سیم کارت – ظرفیت 16 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید