برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A9 2018 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A9 2018 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

سامسونگ گلکسی A9 – 2018 | گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A9 2018 دو سیم کارته

گوشی موبایل سامسونگ A9 2018

لوازم جانبی – Galaxy A9 با:

  1. هندفری کابل اصلی (در جعبه تلفن)
  2. شارژر اصلی (در جعبه گوشی)
  3. کابل TypeC اصلی (در جعبه تلفن)
  4. سیستم امنیتی شفاف (در جعبه تلفن)
  5. شیار سیم کارت (در جعبه گوشی)

می توان گفت سامسونگ بزرگترین غول دنیای تلفن همراه است و این شرکت در اکثر آمارهای مربوط به گوشی های هوشمند در صدر قرار دارد. این شرکت دائماً تمامی بخش ها و سلایق اجتماعی را در نظر گرفته و انواع گوشی های تلفن همراه را تولید و عرضه می کند. اما برخی از گوشی های این شرکت در رده فوق العاده میان رده هستند که معمولا امکانات متوسطی دارند اما دو سه ویژگی عالی دارند. شاید اولین چیزی که توجه بسیاری را به خود جلب می کند، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A9 2018 باشد.

این گوشی هوشمند اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین چهارگانه است که این گوشی هوشمند را در مرکز توجه قرار داده است. طراحی زیبا و راحت این گوشی یکی از ویژگی های طراحی این گوشی است و این به دلیل لبه های خمیده قاب و سبک بودن گوشی است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند از Super AMOLED با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل و تراکم 392 پیکسل بر اینچ ساخته شده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.3 اینچ است و با اینکه صفحه نمایش این گوشی بدون حاشیه است، 80.5 درصد از صفحه نمایش را پوشش می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ A9 2018

سامسونگ برای قسمت پردازنده این گوشی از محصول استفاده نکرده است و چیپست این گوشی را از کوالکام که اسنپدراگون 660 می باشد ارائه کرده است.پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 512 و هشت هسته های 2.2 و 1.8 گیگاهرتز نیز در این کار می کنند. زمینه این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو کار می کند. رم خوب و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر ویژگی های خوب گلکسی A9 2018 است.

اما همانطور که در بالا گفتیم، نقطه قوت اصلی گوشی چهار دوربین است. این چهار سنسور به گونه ای قرار گرفته اند که سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 و سنسور دوم برای عکاسی عریض با 8 مگاپیکسل و سنسور سوم 10 مگاپیکسل برای عکاسی تله فوتو است و کیفیت عکسبرداری را در زمان زوم بهبود می بخشد. .، اما آخرین سنسور که 5 مگاپیکسل است برای مدل بوکه است. اما سنسور دوربین دیگری نیز در این گوشی وجود دارد که 24 مگاپیکسلی است و برای سلفی طراحی شده است. دیافراگم این سنسور 2.0 است و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

گوشی موبایل سامسونگ A9 2018

سامسونگ برای این گوشی یک باتری قدرتمند 3800 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که با فناوری شارژ سریع به سرعت پاسخ می دهد. حسگر اثر انگشت در این گوشی به پشت قاب منتقل شده و تنها حسگر بیومتریک این گوشی است.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • تلفن همراه بخر

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A9 2018 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A9 2018 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A9 2018 دو سیم کارت – ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید