برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A71 ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A71 ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

جعبه گشایی و معرفی Samsung A71

در سال 2019 یک گوشی میان رده به نام گلکسی A71 در کره معرفی شد. گوشی a71 در چهار رنگ کریستالی، مشکی، نقره ای، آبی و صورتی وارد دنیای گوشی های عجیب و غریب شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی a71 قابلیت افزایش حافظه تا 1 ترابایت است. همچنین این گوشی سامسونگ از دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته با حافظه جانبی پشتیبانی می کند. شما می توانید قیمت سهام a71 را در این صفحه مشاهده کنید. قیمت گوشی سامسونگ A71 به تازگی با توجه به شرایط بازار کاهش یافته است. در آینده برای بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی A71 و مشخصات گوشی A71 با ما همراه باشید.

عکس گوشی A71

محتویات جعبه گوشی a71

در جعبه گوشی A71 به غیر از خود گوشی، قاب ژله ای، جای سیم کارت، شارژر سیمی و هندزفری سامسونگ وجود دارد. شرکت سامسونگ سعی کرده تمامی لوازم جانبی مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه دهد و این یکی از نقاط قوت گوشی های سری A سامسونگ در کنار قیمت گوشی سامسونگ A71 است.

عکس جعبه گشایی گوشی A71

طراحی

گلکسی A71 طراحی زیبایی دارد و همانطور که گفته شد در چهار رنگ کریستالی، مشکی، نقره ای، آبی و صورتی موجود است. در گوشی a71 می توانید یک صفحه نمایش 6.7 اینچی و یک بلندگوی تعاملی پیدا کنید. همچنین دوربین چهارگانه و فلاش LED با نشان سامسونگ در پشت این گوشی قرار گرفته است. دکمه پاور و دکمه پایین در سمت راست این دستگاه و درگاه سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. در قسمت پایینی سامسونگ A71، درگاه شارژ، درگاه هندزفری و اسپیکر با هم یکپارچه شده اند. این گوشی کره ای دارای ابعاد 163.6 x 76 x 7.7 میلی متر و وزن 179 گرم است و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

عکس گوشی A71

عملکرد سامسونگ A71

صفحه نمایش 6.7 اینچی گوشی گلکسی A71 جلوی این گوشی خودنمایی می کند. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED و دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 87.2 درصد و تراکم پیکسلی آن 393 است. یکی دیگر از توانایی های این غول کره ای مقاومت در برابر خط و خش و قطع برق به لطف تجهیزات گوریلا گلس 3 است نقاط قوت گوشی a71

معرفی گلکسی A71

دوربین سامسونگ A71

سامسونگ A71 دارای چهار دوربین است. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم و اولتراواید 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم 5 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم این گوشی است. 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 که در گوشه مستطیل و نزدیک فلاش LED قرار گرفته است همه این دوربین ها. همچنین دوربین سلفی a71 یک دوربین 32 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال است. یکی از ویژگی های مهم این دوربین ها عکاسی HDR است. دوربین این گوشی هوشمند و وضوح خوب آن نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می کند.

دوربین گلکسی A71

سخت افزار و نرم افزار گوشی موبایل سامسونگ a71

گوشی هوشمند a71 با اندروید 10 وارد بازار شد و سخت افزار و نرم افزار بسیار خوبی دارد و این یعنی می تواند بازی های گرافیکی باکیفیت را به خوبی پشتیبانی کند. این گوشی در دو نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم عرضه شده است و از دیگر ویژگی های Samsung a71 می توان به امکان انجام ده کار به صورت همزمان بدون کوچکترین احساس کندی اشاره کرد.

دستگاه گلکسی A71

باتری و اسپیکر سامسونگ a71

گلکسی A71 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و حدود یک ساعت طول می کشد تا شارژر 25 واتی کاملاً شارژ شود و با استفاده متوسط ​​یک روز و نیم از شما پشتیبانی می کند. باتری موبایل A71 می توان گفت یکی از بهترین باتری های دنیاست. اسپیکر این گوشی به راحتی می تواند با بهترین کیفیت توجه کاربر را به خود جلب کند.

خلاصه

با بررسی گوشی a71 در خدمت شما بوده ایم و نقاط قوت و ضعف این گوشی را می دانید. حال باید دید سامسونگ چه گوشی های دیگری را در این دسته قرار خواهد داد. این شرکت کره ای با ساخت گوشی های میان رده ای که دست کمی از گوشی های هوشمند رده بالا ندارند، توانسته محبوبیت زیادی در این زمینه کسب کند.

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • تلفن همراه بخر

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A71 ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A71 ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A71 ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید