برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 3 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 3 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

بررسی سامسونگ گلکسی A20s

گوشی گلکسی A20 به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی های سری A سامسونگ شناخته می شود و به همین دلیل سامسونگ گوشی دیگری به نام گلکسی A20s را عرضه کرده است که مناسب تر است تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. قیمت ارزان و مناسب این گوشی دلیل نمی شود که سامسونگ این دستگاه را با کیفیت پایین ساخته و روانه بازار کند، بلکه مانند سایر گوشی های میان رده سامسونگ از کیفیت ساخت خوب و شرایط و عدم وجود سایر رقبا و میان رده بهره می برد. گوشی ها .بدون دسته بازار. گلکسی a20s نسبت به کیفیت و مشخصاتش قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل افراد زیادی را به خود جذب کرده است. اگر بخواهیم به نکات خوب سامسونگ A20s اشاره کنیم، می توان به باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع، طراحی زیبا و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد.

بررسی گلکسی A20s

سامسونگ A20s در جعبه

جعبه گلکسی A20s علاوه بر گوشی، یک شارژر 15 واتی با کابل، هندزفری و دستی دارد. این گوشی سعی کرده است تمامی نیازهای کاربران را در محتوای بدنه آنها با قیمتی مناسب تامین کند.

طراحی و ساخت گوشی های سامسونگ A20s با کیفیت

سامسونگ A20s طراحی زیبایی دارد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سبز موجود است. در جلوی این گوشی می توانید اسپیکر و دوربین سلفی را جدا از صفحه نمایش ببینید. همچنین سه دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده و یک فلاش LED در زیر دوربین قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت و لوگوی سامسونگ در پنل پشتی قرار گرفته اند. در پایین این گوشی پورت USB-C، محل جک 3.5 میلی متری هدفون، اسپیکر و میکروفون این گوشی در کنار هم قرار گرفته اند. دکمه پاور و دکمه افزایش صدا به همراه اسلات رم و دو سیم کارت در سمت چپ این گوشی قرار دارند. ابعاد این گوشی 163.3 x 77.5 x 8 میلی متر و وزن آن 183 گرم است.

طراحی گلکسی A20s

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A20s

صفحه نمایش سامسونگ A20s از نوع IPS LCD و اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه 81.9 درصد و وضوح تصویر 1560 در 720 پیکسل است. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر موبایل 264 پیکسل بر اینچ است و کیفیت رضایت بخشی را ارائه می کند.

صفحه نمایش گلکسی A20s

دوربین گوشی سامسونگ A20s

سامسونگ A20s دارای سه دوربین است و کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می دهد. دوربین این گوشی با سه عنوان عریض، فوق عریض و عمق عکس می گیرد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسل است و قابلیت فیلم برداری فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی گلکسی A20s از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد و می تواند با کیفیت Full HD فیلم بگیرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به عکاسی پانوراما و HDR اشاره کرد. در کل کیفیت تصویر و فیلم برای یک گوشی میان رده راضی کننده و قابل قبول است.

دوربین گلکسی A20s

دستگاه موبایل سامسونگ A20s

سامسونگ گلکسی A20s مجهز به پردازنده اسنپدراگون 450 است و پردازنده گرافیکی Adreno 506 وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد. این گوشی در دو نسخه با حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایتی عرضه شده است. دستگاه این رنج برای گوشی این برند راضی کننده و مناسب است.

دستگاه گلکسی A20s

باتری و اسپیکر سامسونگ A20s

A20s دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 15 واتی است. در استفاده معمولی به راحتی می توانید یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. این گوشی با یک بلندگوی خوب صدا و صدای واضحی را ارائه می دهد. اسپیکر این گوشی برای یک گوشی میان رده قابل قبول است اما در مقایسه با گوشی های رده بالا و قدرتمند ضعیفتر است.

باتری گلکسی A20s

نرم افزار موبایل سامسونگ A20s

گوشی سامسونگ A20s با اندروید 9 و رابط کاربری OneUI بارگذاری شده است. می توان گفت که با این گوشی هیچ آرامشی وجود ندارد و همه چیز به خوبی کار می کند. رابط کاربری سامسونگ امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و تجربه بسیار خوبی از کار با گوشی خواهید داشت.

خلاصه

به بررسی گوشی گلکسی A20s پرداختیم و با ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف این گوشی آشنا شدیم. این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده شناخته می شود. اگر به دنبال خرید یک گوشی میان رده هستید و باتری و کیفیت گوشی برایتان مهم است، این گوشی برای شما مناسب است و نیاز شما را برآورده می کند.

چرا خرید

کیفیت خوب نسبت به قیمت
پشتیبانی سفارش سریع
وجود حسگر اثر انگشت
باتری 4000 میلی آمپری

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 3 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 3 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A20s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 3 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید