برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

مشخصات گلکسی A10s سامسونگ

معرفی بررسی تخصصی گلکسی A10s

در ابتدای سال 2019، سامسونگ تصمیمات بزرگی در مورد گوشی های میان رده گرفت. این برند با ترکیب خانواده های مختلف ریسک بزرگی کرد و آن را در قالب خانواده ای به نام A گردآوری کرد، ریسک بزرگی که به دلیل خرابی گوشی در بازار ممکن است برای سامسونگ تمام شود اما نتیجه برای این برند کره ای خوب است. سامسونگ در سال 2019 خانواده A را فشرده تر کرد و با این سیاست توانست محصول میان رده خود را در بازارهای مختلف از جمله بازار ایران عرضه کند. در نیمه اول سال 2019، گوشی های این خانواده با A10 شروع به کار کردند و با مدل های گران قیمت تر ادامه یافتند. سامسونگ در نیمه دوم سال هر کدام از این گوشی ها را بررسی کرد و نسخه های به روز و کامل تری را معرفی کرد. به همین ترتیب، اولین اصلاح ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ، A10، با نام A10s عرضه شد.

A10s از بسیاری جهات به A10 نزدیک است. سامسونگ با هوشمندی کاستی های A10 را جبران کرد و گوشی کامل تری به نام گلکسی A10s را معرفی کرد. پردازنده متفاوت، اضافه شدن حسگر اثر انگشت، استفاده از دو دوربین و باتری قدرتمندتر از اصلی ترین تفاوت های A10 نسبت به A10 است. در ادامه نگاهی دقیق تر به سامسونگ گلکسی A10s خواهیم داشت و خواهیم دید که این گوشی چگونه می تواند با قیمتی بین A10 و A20 در بازار به موفقیت دست یابد. برای گوشی سامسونگ بخر همیشه به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی با قیمت های مناسب و تحویل سریع اعتماد کنید.

معرفی گوشی A10s

طراحی و صفحه نمایش گوشی A10s

سامسونگ از همان طراحی گلکسی A10 در A10s استفاده کرده است. حاشیه های بسیار کوچک در اطراف صفحه نمایش با یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش که به نام بریدگی شناخته می شود که دوربین سلفی تمام آن چیزی است که می توانید از جلوی گوشی ببینید. از گوشی A10s نباید انتظار بدنه شیشه ای یا فلزی داشته باشیم. این گوشی کاملا از پلاستیک پوشانده شده است اما کیفیت ساخت قابل قبولی دارد. تفاوت اصلی ظاهری این گوشی با A10 اضافه شدن حسگر اثر انگشت و دوربین دوم در پشت گوشی است که در ادامه به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی A10s از پنل IPS ساخته شده است. در واقع هیچ چیز جدیدی در مورد پنل Supermold این گوشی وجود ندارد اما باعث افتخار است که پنل IPS رنگ و کیفیت بیشتری نسبت به پنل TFT دارد که در بسیاری از گوشی های هم رده استفاده می شود. رزولوشن این صفحه نمایش 720 در 1520 پیکسل است که نسبت تصویر 19:9 را ایجاد می کند. این بدان معناست که طول صفحه نمایش بیش از دو برابر عرض است. اندازه صفحه نمایش گوشی A10s 6.2 اینچ است که 80.7 درصد از قسمت جلویی دستگاه را پوشش می دهد. تراکم صفحه نمایش این گوشی 271 پیکسل بر اینچ است که برای یک گوشی ارزان قیمت عدد خوبی است. به طور کلی، عملکرد گلکسی A10s می تواند انتظارات خوبی را برآورده کند. البته از گوشی با این قیمت چه انتظاری دارید!

صفحه نمایش گلکسی A10s

سخت افزار و نرم افزار Galaxy A10s

برخلاف گلکسی A10 که از پردازنده سامسونگ استفاده می کرد، این شرکت تصمیم گرفت از چیپست توسعه یافته توسط مدیاتک در A10s استفاده کند. چیپست استفاده شده در این گوشی MT6762 است که با نام Helio P22 نیز شناخته می شود. این چیپست با معماری 12 نانومتری، هشت هسته پردازشی قدرتمند با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد. در مورد این چیپست و تفاوت آن با چیپست اگزینوس 7884 می توان نظر کلی داد. از نظر قدرت پردازنده، A10s با پردازنده A10 متفاوت است. در واقع با وجود اینکه این دو گوشی از پردازنده های متفاوتی استفاده می کنند، از نظر قدرت سخت افزاری تفاوت چندانی با هم ندارند. رقبای اصلی A10 از نظر سخت افزاری A20 و Nokia 3.1 Plus هستند که در این رده عرضه می شوند.

پردازنده گلکسی A10s

قسمت سخت افزاری گوشی A10s با یک پردازنده گرافیکی به نام PowerVR GE8320 انجام می شود. سامسونگ برای این گوشی یک گزینه واحد در نظر گرفته است و خبری از حافظه و رم نیست. تنها مدل موجود در گوشی A10s دارای 2 گیگابایت رم است که هیچ ضرری در اجرای سیستم و برنامه ها نخواهد داشت. گلکسی A10s با 32 گیگابایت حافظه داخلی فضای کافی برای ذخیره اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته وجود درگاه کارت حافظه امکان افزایش حافظه با کارت حافظه را فراهم می کند. این پورت برخلاف بسیاری از گوشی ها از نوع هیبریدی نیست و کاربر می تواند همزمان از سیم کارت و کارت حافظه استفاده کند.
سامسونگ در A10s از نسخه کاملا به روز شده نرم افزار استفاده کرد. اندروید 9.0 پای آخرین نسخه سیستم عامل گوگل در زمان معرفی این گوشی بود. سامسونگ این نسخه را با رابط کاربری اختصاصی خود به نام One UI ترکیب کرده است. یک رابط کاربری به شما کمک می کند تا روی چیزهایی تمرکز کنید که برای شما مهم هستند. می توانید از حالت شب برای تجربه راحت تر در تاریکی استفاده کنید.

دوربین گلکسی A10s

دوربین A10s سامسونگ تمام تلاش خود را کرد تا کاستی های A10 را جبران کند. این را می توان در تغییر سنسور اصلی و اضافه شدن سنسور دوم و همچنین بهبود دوربین سلفی مشاهده کرد. دوربین اصلی A10s نیز مانند A10 دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی است. با این تفاوت که دیافراگم به f.1.8 تغییر یافت. این بدان معناست که دوربین در نور کم بهتر از نسل قبلی خواهد بود. دومین دوربینی که سامسونگ در این گوشی استفاده کرده، سنسور عمق است که نقش اصلی آن عمق بخشیدن به تصویر است. با کمک این دوربین تصاویر بوکه به صورت واضح ثبت می شود. عکاسی بوکه به عکس هایی اطلاق می شود که بر روی یک سوژه تمرکز می کنند و فضای پشت آن را محو می کنند. این دوربین دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است که البته رزولوشن آن نقش چندانی در این دوربین ندارد.

دوربین گلکسی A10s

دوربین سلفی A10 دارای رزولوشن 5 مگاپیکسلی است که در گوشی های هوشمند امروزی کمیاب است. سامسونگ با تغییر دوربین از 5 به 8 مگاپیکسل سعی کرد این کمبود را در A10s جبران کند. کیفیت دوربین سلفی A10s برای ثبت سلفی در موقعیت های مختلف قابل قبول است. در مورد دوربین گوشی A10s فقط باید بگوییم که فیلمبرداری فول اچ دی با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه نهایت تجربه ای است که می توانید با گلکسی A10s داشته باشید.

ویژگی های دیگر

یکی دیگر از تفاوت های A10s با مدل قبلی خود افزایش ظرفیت باتری است. باتری گلکسی A10s با افزایش 600 میلی آمپر ساعتی نسبت به A10 به 4000 میلی آمپر ساعت رسید. این باتری به معنای طول عمر بیشتر برای سامسونگ A10s است که می تواند نقش مهمی در انتخاب مصرف کننده داشته باشد. متاسفانه پورت USB این گوشی همچنان از نوع میکرو نسل قبل است و جایگزینی آن با USB نوع C شرایط را برای این گوشی بهبود می بخشد.

باتری گلکسی A10s

همانطور که قبلا بارها تایید کرده ایم، سامسونگ کاستی های A10 را به دقت آزمایش کرده است تا یک گوشی ارزان اما کامل ارائه کند. این را به وضوح می توانیم با اضافه شدن حسگر اثر انگشت در گوشی A10s ببینیم. سنسور اثر انگشت در گلکسی A10s در پشت دستگاه قرار گرفته و سرعت و دقت خوبی در تشخیص اثر انگشت دارد. علاوه بر حسگر اثر انگشت، قابلیت بازگشایی قفل با استفاده از تشخیص چهره نیز در این گوشی وجود دارد. این قابلیت توسط دوربین سلفی دستگاه انجام می شود که با توجه به دوربین بالاتر انتظار می رود در برنامه گواهینامه A10s نسبت به نسل قبل موثرتر باشد.

حسگر اثر انگشت A10s

به طور کلی A10s یک واسطه بین A10 و A20 است که می تواند جای خالی این قسمت از بازار گوشی های سامسونگ را پر کند. بیشتر باگ هایی که در گوشی A10 وجود داشت در گوشی A10s رفع شده اند تا انتخاب بین گوشی های A10 و A10s سخت نباشد. فقط باید به بودجه نگاه کنید و انتخاب کنید که آیا از برخی ویژگی های مهم مانند دو دوربین، باتری قوی تر، حسگر اثر انگشت و غیره چشم پوشی می کنید. با قیمت کمتر یا پرداخت بیشتر برای دریافت تمام این ویژگی ها POWER

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10s

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10s ظرفیت 32 گیگابایت – رم 2 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید