برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت – ظرفیت 32 گیگابایت

در این مطلب با عنوان گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت – ظرفیت 32 گیگابایت از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

نمای کلی گوشی سامسونگ گلکسی A10

معرفی گلکسی A10

گوشی a10 یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ است. سال هاست که سامسونگ در رده اول گران ترین برندهای تلفن همراه در جهان قرار دارد. مدیریت سامسونگ در بازار تلفن همراه به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها تمرکز ویژه بر تمامی رده های بازار است. برخلاف رقبای خود، اپل، سامسونگ تنها بر روی مدل های گران قیمت تمرکز نمی کند.

تلفن همراه گسترده و مقرون به صرفه سامسونگ برای مشتریانی که بودجه زیادی برای خرید گوشی هوشمند ندارند، انتخاب خوبی است. با این حال، اهمیت مدل های متوسط ​​و مقرون به صرفه گوشی های سامسونگ به قدری زیاد است که از سال 2019، این شرکت تصمیم گرفت این گروه از گوشی ها را در گروه جدیدی سازماندهی کند.

معرفی گلکسی A10

سامسونگ در سال 2019، خانواده را SY جی ترکیب شده است. این چیزی است که در مورد گوشی گلکسی اتفاق افتاد A10 صبر کنید- A90میان رده های سامسونگ را به ترتیب از ارزان ترین تا گران ترین ایجاد کرد. کهکشان A10 ارزان ترین طبقه متوسط ​​برای خانواده ها را سامسونگ البته حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی هوشمند ابعاد مناسبی دارد که به خوبی در دست جای می گیرد. به لطف حاشیه کوچک دور صفحه نمایش، صفحه نمایش 6.2 اینچی در ابعاد 155.6 در 75.6 میلی متر در این گوشی است. تلفن A10 وزن آن تنها 168 گرم است و بدنه آن پلاستیکی است.

صفحه نمایش گوشی گلکسی A10 از پنل IPS ساخته شد رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 720 پیکسل در 1520 پیکسل است که با یک محاسبه ریاضی ساده نسبت تصویر 19: 9 ایجاد می کند. این نسبت به این معنی است که عرض آن بیش از 2 برابر طول صفحه نمایش است. که صفحه گسترده ای را که ما در آن زندگی می کنیم را نشان می دهد. این صفحه نمایش با توجه به ابعاد و وضوح خود، تراکم 271 پیکسل در هر اینچ را ایجاد می کند.

صفحه نمایش گلکسی A10

سامسونگ در گوشی گلکسی A10 از صفحه نمایش طراحی ناچ استفاده می کند. یعنی یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش وجود دارد که دوربین سلفی دستگاه در آن قرار دارد. لبه های صفحه نمایش اطراف بسیار کوچک است و به دلیل طراحی بریدگی در این گوشی، 81.6 درصد از نمای جلوی دستگاه بر روی صفحه نمایش دیده می شود. گوشی های سامسونگ به طور کلی A10 با وجود قیمت پایین، صفحه نمایش با کیفیتی دارد. با وجود عدم وجود مواردی مانند محافظ گوریلا گلس در گوشی های گلکسی A10 در مقایسه با مدل بالاتر احساس می شود اما با توجه به رقبای آن نمی توان این پدیده را نقطه ضعفی برای گوشی سامسونگ A10 در نظر گرفته شده است

کهکشان A10 سامسونگ این دستگاه از چیپست خود شرکت به نام Exynos 7884 استفاده می کند. در گوشی های هوشمند، هر آنچه از سخت افزار انتظار داریم توسط چیپست کنترل می شود. چیپست داخل گوشی سامسونگ A10این مدل از معماری 14 نانومتری ساخته شده و یک پردازنده هشت هسته ای روی آن تعبیه شده است. این پردازنده دارای دو هسته 1.6 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.35 گیگاهرتزی است. این چیپست نیز از نوع GPU است Mali-G71 MP2 برای اجرای بازی های نسبتا سنگین یا حتی سایر پردازش های گرافیکی استفاده می شود.

صفحه نمایش گلکسی A10

بخش سخت افزاری گوشی گلکسی A10 سامسونگ آن را با 2 گیگابایت رم بسته بندی می کند. رم 2 گیگابایتی تقریباً همیشه در گوشی های ارزان قیمت یافت می شود که انتظارات اولیه را برآورده می کند. در اصل، یک گوشی گلکسی سامسونگ A10 از نظر سخت افزاری حداقل های لازم برای یک گوشی هوشمند را داراست. حافظه داخلی 32 گیگابایتی این گوشی فضای مناسبی را برای ذخیره اطلاعاتی مانند موسیقی، عکس، فیلم و … در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، یک پورت کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت برای گوشی های گلکسی نیز وجود دارد. A10 در نظر گرفته شده است. خوشبختانه برخلاف بسیاری از گوشی های این روزها، این درگاه جدا از درگاه سیم کارت است و کاربران می توانند همزمان از سیم کارت و کارت حافظه استفاده کنند.

طراحی گلکسی A10

سامسونگ برای گوشی های گلکسی A10 این دوربین از یک دوربین با وضوح 13 مگاپیکسل استفاده می کند. فقط به این دلیل که چندین دوربین ندارید به این معنی نیست که عکس های باکیفیت ندارید! اما برخی از ویژگی ها را از دست می دهید. از این رو دوربین 13 مگاپیکسلی گوشی سامسونگ است گلکسی A10 عملکرد قابل قبولی نیز دارد. این دوربین از حسگر عریض استفاده می کند و می تواند به طور خودکار روی سوژه فوکوس کند. نکات مهم دوربین موبایل سامسونگ A10پشتیبانی از تصویر HDR دوربین گوشی READY Galaxy A10 از فیلمبرداری FHD همچنین پشتیبانی می کند دوربین این گوشی برای سلفی با دوربین 5 مگاپیکسلی نیز قابل قبول است. دوربین سلفی این گوشی که در بریدگی نمایشگر تعبیه شده است، با فعال شدن صفحه نمایش، فلاش دارد.

دوربین گلکسی A10

وظیفه اصلی تامین انرژی گوشی سامسونگ گلکسی A10 باتری 3400 میلی آمپری دارد. این باتری با توجه به پردازنده کم مصرف و وضوح پایین صفحه نمایش بسیار راحت و بادوام است. این باتری از یک پورت می آید microUSB نسخه 2.0 شارژ می شود.

با توجه به قیمت گلکسی A10حذف برخی از ویژگی ها اجتناب ناپذیر است. عدم وجود حسگر اثر انگشت در این گوشی را می توان یک نقطه ضعف دانست، اما همچنان یک ویژگی امنیتی فوق العاده است. این لایه در واقع قابلیت بازگشایی قفل با چهره است که توسط دوربین جلوی گوشی انجام می شود.

باتری گلکسی A10

درباره کهکشان A10 ذکر یک نکته دیگر ضروری است. داشتن یک نرم افزار کاملا به روز یعنی اندروید 9.0 را می توان نقطه قوت گوشی نامید. یک کاربر گوشی سامسونگ گلکسی با سیستم عامل پیشرفته و چندین ویژگی نرم افزاری A10 با گوشی گلکسی سازگار است A10 از رابط کاربری جدید سامسونگ به نام یک رابط کاربری استفاده از این رابط کاربری بسیار روان و جذاب است که امکاناتی مانند حالت شب را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی گلکسی A10 از شبکه 4G پشتیبانی هر دو سیم کارت در این گوشی دارای فناوری یکسانی هستند LTE Cat4 دستگاهی در مورد سیم کارت قبلاً گفته بودیم که پورت آن جدا از کارت حافظه است و کاربر می تواند از سیم کارت و کارت حافظه با هم استفاده کند.

به طور کلی، گوشی گلکسی A10 با توجه به قیمت، امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده ای که بتواند نیازهای روزانه شما را برطرف کند، دوربین 13 مگاپیکسلی با فیلتر جذاب، باتری قدرتمند و … عوامل مهم گلکسی A10 برای افرادی که انتظار زیادی از گوشی هوشمند ندارند مناسب است.

نرم افزار Galaxy A10

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • قیمت گوشی هر روز
  • خرید اینترنتی

اگر از مطلب گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت – ظرفیت 32 گیگابایت راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت – ظرفیت 32 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A10 دو سیم کارت – ظرفیت 32 گیگابایت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید