برسی گتر کوهنوردی کمپسور

برسی

کوهنوردی

گتر کوهنوردی کمپسور
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

گتر کوهنوردی کمپسور

گتر کوهنوردی Campsor

توضیحات محصول:

گتر کوهنوردی کمپسور یکی از نیازهای متخصصان کوهستان و طبیعت گردی است و همه افرادی که با پیاده روی در طبیعت ارتباط دارند نیاز به گتر را درک می کنند. با قرار دادن گتر روی ساق شلوار و روی سطح کفش، روکش محافظی تعبیه شده که از ورود آب به داخل کفش و آلودگی ساق شلوار و تماس مستقیم با محیط جلوگیری می کند.

مناسب برای برنامه های زمستانی، رانندگی در برف و مناطق مرطوب و گل آلود.

مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

نحوه بستن: چسب

دو لایه با مواد ضد آب

با زیپ و چسب

مبلغ: رایگان

طول: 40 سانتی متر

ویژگی ها: سبک، ضد آب، برف

جلوگیری از ورود آب و سنگریزه به داخل کفش

ساخت چین

فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و اطمینان تضمین می کند.

اگر از مطلب

گتر کوهنوردی کمپسور
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گتر کوهنوردی کمپسور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گتر کوهنوردی کمپسور"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427