برسی کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT

برسی

کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT

کیف تاکتیکی مدل SWAT

توضیحات محصول:

این نوع کیف وسیله ای بسیار کاربردی برای ورزشکاران، کوهنوردان، دوچرخه سواران و حتی دوندگان است.

طراحی قدرتمند، دوخت با کیفیت بالا

کیف کمری حرفه ای مدل SWAT از برزنت ساخته شده است که بسیار مقاوم است و به شما این امکان را می دهد تا سال ها بدون نگرانی از آسیب دیدن کیف از آن استفاده کنید. ظرفیت 8 لیتری این محصول و داشتن جیب های مخصوص مدارک، تجهیزات کوهنوردی، موبایل و … از جمله ویژگی های کوله پشتی های تاکتیکی است. آستر قسمت داخلی این کیف به گونه ای انتخاب شده است که از ورود آب به داخل کیف جلوگیری می کند و می توانید با خیال راحت وسایل خود را بدون نگرانی از خیس شدن در کیف قرار دهید.

وزن: 400 گرم

ابعاد: 100 x 290 x 300 میلی متر

رنگ: سبز، مشکی، خاکی

جنس: برزنت

نوع: کمری تاکتیکال

جنس سگک: پلاستیک فشرده

حجم: 8 لیتر

ابعاد خارجی: 23*29 سانتی متر

سبک پوشیدن: کمر با 2 بند

مکانی برای نگهداری اسناد داشته باشید

نحوه بستن: زیپ

دارای 7 جیب داخلی و خارجی

دو بند دور کمر و پاها وجود دارد

اگر از مطلب

کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیف کمری تاکتیکال مدل SWAT"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427