برسی کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱

برسی

کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱

کیف شانه تاکتیکی مدل 5.11

توضیحات محصول:

یکی از وسایل ضروری برای کوهنوردی کوله پشتی است و اگر به دنبال یک کوله پشتی حرفه ای و راحت هستید، کوله پشتی تاکتیکی 5.11 را از فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی به شما پیشنهاد می کنیم. کیفیت بالای این کیف بر محبوبیت آن افزوده است و اگر بخواهیم به دو مورد از ویژگی های بارز این کیف اشاره کنیم، می توان به جنس پارچه رویه و کمبود آب در این کیف اشاره کرد.
دسته تعبیه شده کیف دوش تاکتیکال حرفه ای در این صفحه از فروشگاه ما به شما امکان استفاده از این کیف را با دست می دهد و باید بدانید که زیپ این کیف بسیار خوب و از فلز خوبی ساخته شده است.

این کیف دوشی تاکتیکی یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کیف های شانه و کمری تولید شده توسط شرکت 5.11 Tactical می باشد که برای کمپینگ، پیاده روی، کوهنوردی و صخره نوردی عرضه می شود. این مدل از کوله پشتی تاکتیکی به گونه ای طراحی شده است که می توان بدنه را در حالت درازکش قرار داد تا مشتری با فشار ندادن بدنه به کیف راحت باشد. ساختار بدنه دارای چندین جیب در قسمت های خارجی و داخلی است تا انواع لوازم جانبی مهم و کاربردی را در خود جای دهد. کیف تاکتیکال با توجه به ابعاد 20*12*27 سانتی متر و جیب های زیاد حجمی معادل 5 لیتر دارد که به لطف جیب های آن می توان این مقدار را افزایش داد.

وزن: 380 گرم

رنگ: سبز، خاکی

جنس بدنه برزنت و پلی استر است

طناب دوش با قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس سایز و قد کاربر

نوع: دوشی تاکتیکی

گنجایش 13 لیتر با جیب

دارای یک محفظه بزرگ، دو جیب داخلی، دو جیب خارجی زیپ دار و یک جیب در پشت کیف برای نظم دادن به لوازم جانبی.

جنس سگک: پلاستیک فشرده

مقاوم در برابر نفوذ آب، رطوبت و سایش

مقاومت بسیار بالا و ضد آب

اندازه: 20*12*27 سانتی متر

قابل استفاده به عنوان کیف کمری

چندین جیب در داخل و خارج کیف وجود دارد

با شانه های بلند

یک دسته حمل وجود دارد

اگر از مطلب

کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیف دوشی تاکتیکال مدل ۵.۱۱"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427