برسی کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی

برسی

کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی

کیسه ضد آب 2 لیتری چریکی

توضیحات محصول:

انتخابی ایده آل برای حمل کمپینگ، قایق رانی، قایق رانی، دوچرخه سواری، دره نوردی، صخره نوردی، سفرهای جاده ای و وسایل ورزش های آبی و لوازم جانبی برای بسته بندی وسایل خود در داخل و بدون نگرانی در طول سفر بسته بندی کنید.

بسیار سبک و سبک

به شانه بسته شده است

قوی و مقاوم در برابر پارگی

ضد آب و مقاوم در برابر آب

اتصال درزها با جوش برقی

ساخته شده از پلی استر سبک با مواد پی وی سی

از وسایل شخصی و ارزشمند شما در برابر نفوذ رطوبت و آب محافظت می کند

جنس: پلی استر سبک با مواد پی وی سی

ظرفیت: 2 لیتر

پس از تا شدن، درب کیسه خشک کاملا با پلاستیک بسته می شود و از ورود آب و رطوبت جلوگیری می کند. به طور کامل حذف شده است. همچنین کیف ضد آب پرشیاتو در تمامی فعالیت های ورزشی که احتمال خیس شدن اشیای قیمتی وجود دارد قابل استفاده می باشد. کیف های ضد آب پرشیاتو در رنگ های زیبا و طرح های چریکی تولید شده و بازار مصرف کالاهای کوهنوردی و چمدان های کوهستانی را هدف قرار داده است. وزن این محصول نیز بسیار سبک است و به همین دلیل حمل و نقل آن آسان است.

اگر از مطلب

کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیسه ضدآب ۲ لیتری چریکی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید