برسی کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲

برسی

کوهنوردی

کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲

کوهنوردی کمل بک 3 لیتری کد 02

توضیحات محصول:

این نوع کیف وسیله ای بسیار کاربردی برای ورزشکاران، کوهنوردان، دوچرخه سواران و حتی دوندگان است.

شتر نوردی 3 لیتری کد 02 با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد برای نگهداری انواع نوشیدنی های سرد و گرم که توسط فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی ارائه شده است همانطور که می دانید از شترهای کوهنوردی به عنوان قمقمه یا فلاسک برای رفع عطش استفاده می شود. که طراحی و دسترسی به آن کاملا متفاوت خواهد بود. برای استفاده از نوشیدنی در قمقمه یا قمقمه، باید مستقیماً به آنها دسترسی داشته باشید، در صورت استفاده مجدد از نوشیدنی در شتر و استفاده در هر جایی، نیازی به این محصول نیست. به طور کلی پشت انواع ایربگ ها شتر تعبیه شده و با تیوپ مخصوص به راحتی قابل استفاده است. شیلنگ سوپاپ دار برای این محصول در نظر گرفته شده است که با برق، امکان استفاده از آب یا هر نوع نوشیدنی در این کیسه آب 3 لیتری وجود دارد. سر این شیلنگ همچنین دارای درپوشی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در زمان عدم استفاده است. این محصول از مواد پلاستیکی مرغوب TPU ساخته شده است که از پوشش محافظ و حرارتی در قسمت بیرونی آن استفاده می کند، بنابراین در برابر دما و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت می کند و در نتیجه طول عمر بالایی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های مهم در تولید این شتر ارزان قیمت و کاربردی می توان به وجود درب خالی بزرگ و همچنین تعبیه سوراخ در قسمت بالایی بدنه اصلی برای آویزان اشاره کرد.

ساخته شده از پلاستیک TPU

بدون BPA مضر

اندازه: 45 در 17 سانتی متر

وزن: 200 گرم

یک درب خلاء وجود دارد

یک شیلنگ با یک دریچه وجود دارد

با قابلیت آویز کردن

اگر از مطلب

کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کمل بک ۳ لیتری کوهنوردی کد ۰۲"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید