برسی کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long

برسی

کوهنوردی

کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long

کلاه طوفان کوه بلند

توضیحات محصول:

وزش باد شدید و برخورد هوای سرد به صورت می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما با کلاه طوفانی و استفاده از عینک طوفانی مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. گاهی این مقدار حتی به 50 درصد هم می رسد. به خصوص در شرایط وزش باد، طوفان و طوفان به دلیل تأثیر باد بر روی پوست سر و گردن بیشتر متوجه این اتلاف گرما می شویم. از دست دادن گرمای بدن می تواند به معنای هیپوترمی، سرمازدگی و موارد دیگر باشد.

این کلاه طوفانی بسیار سبک با چهار کش می باشد که با طراحی فنی به خوبی روی سر قرار گرفته و کاملا به سر فرد می چسبد. بدنه بلند کلاه دور گردن می پیچد تا از ورود هوا جلوگیری کند. در تولید این کلاه چهار سوزن، شش نخ بسیار بادوام و دقیق است. علاوه بر این پارچه تنفس پذیر به کار رفته در آن باعث می شود که عرق از کلاه خارج شود و سر فرد در اثر تعریق خیس نشود. در قسمت دهانه کلاه از پارچه به صورت نرم تری استفاده شده است تا کوهنورد بتواند در حالی که دهان خود را می پوشاند نفس بکشد. از این کلاه می توان برای برنامه های کوهنوردی زمستانی یک یا چند روزه و برنامه های کوه نوردی هیمالیا استفاده کرد.

در نتیجه این کلاه گرم و نرم Long Long از صورت و گردن شما در برابر سرما و باد در زمستان، اسکی و کوهنوردی و … محافظت می کند.

بهترین استفاده به عنوان کلاه طوفان برای پیاده روی و اسکی

سایز: سایز آزاد

مواد: میکرو قطبی

وزن: 76 گرم

محافظت از سر و صورت در هنگام طوفان و هوای سرد

می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد

از پارچه ای با سوراخ کوچک در بینی استفاده کنید تا راحت تر نفس بکشید

بوی ملایم و مطبوعی برای مدت طولانی دارد

استفاده از تکنولوژی draping برای حفظ ظاهر اصلی محصول

اگر از مطلب

کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کلاه طوفان کوهنوردی چندکاره Long Long"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427