برسی کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس

برسی

کوهنوردی

کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس

کاپشن نورد فیبر نوردی فیبر

توضیحات محصول:

کت فایبر یکی از محبوب ترین لباس های ورزشی در فضای باز است که در تمام فصول و فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کت فیبر نورث فیس هنگام تا شدن فضای کمی را اشغال می کند و در کوچکترین کوله پشتی قرار می گیرد.

عایق فیبر کوچک، سبک و گرم استفاده می شود

برند: شمال فیس

مواد: پلی استر، پلی آمید

مزیت ویژه ای نسبت به ژاکت پایین به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن

آنها در اندازه و رنگ متفاوت هستند

این الیاف گرما را برای مدت طولانی حفظ می کند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. به همین دلیل این الیاف برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به پشم هستند با خرید ژاکت الیاف کوهنوردی نورث فیس محصولی را خواهید داشت که می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. طراحی ساده و ظریف، پارچه و دوخت باکیفیت، زیپ های ساده به شما این امکان را می دهد که از ژاکت بله برای استفاده روزانه شهری، طبیعت گردی، کمپینگ، پیاده روی و کوهنوردی سبک زمستانی استفاده کنید.

اگر از مطلب

کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کاپشن کوهنوردی الیاف نورث فیس"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید