برسی چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168

برسی

چراغ قوه

چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168

فلاش خورشیدی کوچک مدل ZY-T168

توضیحات محصول:

چراغ قوه خورشید کوچک مدل ZY-T168 یکی از محصولات ساخت شرکت اسمال سان می باشد که مناسب برای کمپینگ، پیاده روی در طبیعت، نگهبانی و … می باشد. این محصول بدنه ای از آلومینیوم و پلاستیک دارد و به همین دلیل در برابر فشار، ضربه، سقوط و آسیب های احتمالی مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهد. در قسمت زیرین ZY T168 بند محکمی برای حمل آسان تعبیه شده است که احتمال بیرون آمدن آن از دست کاربر وجود ندارد. همچنین در وسط خورشید کوچک یک فایل فیزیکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و تغییر حالت هشدار از نور ضعیف، متوسط، قوی، چشمک زن آهسته و بسته شدن سریع وجود دارد. کانکتور رعد و برق ZY-T168 دارای درپوش برای جلوگیری از ورود رطوبت و قطرات آب بوده و فاصله رعد و برق آن حدود 500 متر می باشد.

مناسب برای کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت گردی و …

جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک

رنگ روشن: مهتابی

حالت نمایش: 5 حالت: ضعیف، متوسط، قوی، فلاش آهسته و فلاش سریع

نور: بیش از 500 متر

نحوه شارژ باتری: از طریق درگاه MicroUSB و از طریق شارژر و کابل

کلیدهای فیزیکی: برای روشن/خاموش کردن و تغییر حالت انتقال

شامل: کیف، باتری، شارژر و کابل میکرو USB

اگر از مطلب

چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T168"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید