برسی ویژگی های ظاهری و طراحی سامسونگ Galaxy S24 FE ویتنام

در این مطلب با عنوان ویژگی های ظاهری و طراحی سامسونگ Galaxy S24 FE ویتنام از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اندروید

خرید گوشی هوشمند Samsung Galaxy S24 FE با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

می توان گفت گوشی پرچمدار معروف ترین مدل سامسونگ است که مدل گلکسی اس 24 FE آن در اکتبر 1403 به دنیا معرفی شد. با قیمت خرید بالا شرکت سامسونگ به تولید گوشی های پرچمدار قاتل اختصاص دارد تا علاقه مندان به سری S پرچمدار بتوانند با کسری از هزینه گوشی با بالاترین کیفیت تهیه کنند.

مزایا و معایب Samsung Galaxy S24 FE 256 GB RAM 8 GB Vietnam

مفید
صفحه نمایش با وضوح بالا
پنل نمایش پویا
کیفیت دوربین سه گانه
ظرفیت باتری نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است
مجهز به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
از دست دادن
دوربین سلفی ضعیف تر از نسخه S24

ظاهر Samsung Galaxy S24 FE Vietnam

گوشی Galaxy S24 FE یک گوشی به روز و شیک است که اگرچه شبیه به گوشی های سری S و S FE سال گذشته است اما تفاوت های کوچک و مهمی نیز دارد. گلکسی اس 24 اف ای با ابعاد 162 در 77.3 در 8 میلی متر طراحی شده است و ارتفاع 162 میلی متری آن در مقایسه با ارتفاع 158 میلی متری S23 FE به وضوح نشان دهنده بلندتر و بزرگتر بودن صفحه نمایش این گوشی جدید است. 8 میلی متر همچنین به ضخامت و عرض گوشی S24 fe 2024 اشاره دارد که تقریباً به ضخامت گوشی قاتل سال گذشته است و کار با گوشی پرچمدار 2024 را آسان می کند.
وزن این گوشی در حدود 213 گرم است بنابراین نمی توان آن را در لیست گوشی های سبک قرار داد اما سنگین و آزاردهنده هم نیست; بنابراین از نظر ارگونومی و طراحی گوشی مناسبی برای خرید به حساب می آید.
دکمه های پاور و ولوم در سمت راست گوشی S24FA 2024 و اسپیکر و پورت USB Type C در قسمت پایینی این گوشی در دسته گوشی های 2 سیم کارت قرار دارند پورت کناری برای قرار دادن کارت حافظه خارجی بنابراین نمی توانید از کارت حافظه خارجی برای افزایش مقدار حافظه داخلی استفاده کنید. پس در هنگام خرید به میزان حافظه داخلی و رم دقت کنید.
گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE 256 گیگابایت رم 8 گیگابایتی دارای گواهی IP68 و مجهز به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد. سطح مقاومت این گواهی به مقاومت در برابر آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه اشاره دارد و توجه داشته باشید که نباید با گوشی وارد استخر شوید و باعث فشار زیاد آب بر روی صفحه نمایش و بدنه محصول شوید. .
فریم دور گوشی از آلومینیوم است و شرکت سازنده برای ساخت پنل پشتی و صفحه نمایش از شیشه با لایه محافظ برای این گوشی استفاده کرده است. از دیگر مزیت های طراحی Samsung Galaxy S24 FE در زمینه خرید گوشی می توان به رنگ بندی متنوع این محصول اشاره کرد. شما می توانید Galaxy S24F را در رنگ های نعنایی آبی گرافیت خاکستری و زرد خریداری کنید.

ویژگی ها و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 24 مدل FE

Galaxy S24 FE با تراشه Exynos 2400e عرضه خواهد شد. این تراشه در بین تمامی تراشه های ساخت دنیا (پرچمدار اقتصادی-میان رده) رتبه 9 را دارد که از نظر قدرت پردازشی در اولویت بی نظیری قرار دارد بنابراین در خرید سامسونگ گلکسی اس 24 مدل FE با ظرفیت 256 گیگابایت و 8. گیگابایت رم می توانید بازی کنید عکس های حرفه ای و مناسب بگیرید بازی های مختلف و اپلیکیشن های سنگین و نیمه سنگین را مدیریت کنید.
شرکت سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی از لایه محافظ Gorilla Glass Victus + استفاده می کند که بهترین لایه محافظ ساخت شرکت سامسونگ است و در برابر ضربه و خط و خش محافظت خوبی دارد. البته به یاد داشته باشید که در همه موارد باید از پرت شدن و افتادن گوشی محافظت کنید و با توجه به قیمت گوشی خوب است از شیشه و کاور گوشی سامسونگ که صفحه نمایش و بدنه را می سازد استفاده کنید. گوشی مقاوم در برابر ضربه
در قلب این صفحه نمایش از پنل Dynamic AMOLED 2X استفاده شده است که می تواند کیفیت و روشنایی خوبی را در تنظیمات اتوماتیک و دستی به شما نشان دهد. برای رفرش ریت می توانید به آخرین نرخ رفرش 120 هرتز اعتماد کنید که نرخ رفرش کافی و مناسبی برای صفحه نمایش موبایل به حساب می آید و این قسمت مرجع همان رفرنس گوشی سامسونگ است. رزولوشن 1080×2340 پیکسل نیز رزولوشن خوبی است که به شما این امکان را می دهد تا به جای لپ تاپ و تبلت از این صفحه نمایش در این گوشی برای انجام کارهای زیادی استفاده کنید.

دوربین Galaxy S24 FE

در پنل پشتی این گوشی پرچمدار دقیقاً مشابه طراحی گوشی قبلی 3 دوربین مجزا بدون ماژول وجود دارد که دارای لنزها و رزولوشن های مختلف ضبط هستند. دوربین اصلی دارای کیفیت 50 مگاپیکسلی است که برد وسیعی دارد و شامل سنسور PDAF دو پیکسلی و لرزشگیر OIS می باشد بنابراین دوربینی مناسب و ارزشمند برای عکاسی نیمه حرفه ای و اشتراک گذاری در فضای مجازی به حساب می آید. دوربین دوم این محصول از نوع تله فوتو بوده و دارای زوم اپتیکال 3 برابری می باشد که می تواند در عکاسی از سوژه های دور با زوم کمک زیادی به شما کند. دوربین سوم بسیار عریض است که وضوح 12 مگاپیکسلی دارد. در مجموع هر 3 دوربین به شما کمک می کنند تا لحظات زیادی را در روشنایی روز و تاریکی شب را به خوبی در گالری ثبت کنید.
در رابطه با دوربین سلفی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی وجود دارد که کیفیت خوب عکس ها را در حالت عادی و پرتره به شما نشان می دهد و از خرید گوشی و گرفتن عکس های سلفی پشیمان نخواهید شد.

باتری و شارژ

باتری 4700 میلی آمپر ساعتی گوشی سامسونگ S24FA نسبت به باتری 4500 میلی آمپری نسل قبل جهش خوبی دارد و به شما این امکان را می دهد که 18 ساعت استفاده مداوم داشته باشید و بدون نیاز به شارژر یا پاوربانک به کار روی گوشی ادامه دهید. البته سامسونگ مانند تمام گوشی های پرچمدار گذشته برای این گوشی آداپتور شارژ قرار نداده و فقط کابل USB Type C به Type C قرار داده است و برای شارژ گوشی باید آداپتور و 25 وات آن را تهیه کنید. شارژر جداگانه خوشبختانه این گوشی مانند یک تلفن همراه از شارژ بی سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می کند.

قیمت Samsung Galaxy S24 FE در ویتنام

اگر قیمت گوشی سری S24 (گوشی بزرگ معرفی شده در زمستان 1402) برای شما بسیار گران است و از طرفی علاقه مند به خرید شبیه ترین گوشی در این دسته هستید که هوش مصنوعی نیز وجود دارد شما می توانید قیمت Samsung Galaxy S24 FE را مشاهده کنید. حساب باز کنید و به فکر خرید آن باشید.

خرید سامسونگ گلکسی اس 24 مدل FE با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

خرید Samsung Galaxy S24 FE یکی از بهترین خریدهای دنیای پرچمداران به حساب می آید و شاید تا سال 2024 در لیست بهترین گزینه ها در زمینه گوشی قرار گیرد. این اسمارت فون دارای تراشه قدرتمندی است و با آخرین نسخه اندروید عرضه می شود که چیز خوب و ارزشمندی است بنابراین می توانید آن را از فروشگاه های آنلاین مانند فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

اگر از مطلب ویژگی های ظاهری و طراحی سامسونگ Galaxy S24 FE ویتنام راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویژگی های ظاهری و طراحی سامسونگ Galaxy S24 FE ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویژگی های ظاهری و طراحی سامسونگ Galaxy S24 FE ویتنام"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید