برسی ویژگی‌های فنی و مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام

در این مطلب با عنوان ویژگی‌های فنی و مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

استفاده از یک گوشی پرچمدار به شما این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه کمتر از نسخه پرچمدار، از گوشی با ویژگی های مشابه یک گوشی هوشمند رده بالا استفاده کنید. گوشی سامسونگ s21 fe Vietnam نسخه میان رده یا پرچمدار سری S21 سامسونگ است که در سال 2021 به دنیا معرفی شد و مانند هر 3 گوشی سری S21 دارای صفحه نمایش با AMOLED 2X Dynamic می باشد. پنل با فرکانس 120 هرتز و باتری 4500 میلی آمپر ساعت. اگر به فکر خرید یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ هستید که طراحی و مشخصاتی مشابه این سری دارد، خرید گوشی سامسونگ s21 fe Vietnam می تواند انتخاب خوبی باشد.

  • باتری با ظرفیت کافی
  • پردازنده قدرتمند مناسب برای بازی
  • صفحه نمایش بزرگ
  • دارای گواهی IP68
  • صفحه نمایش با نرخ تازه سازی قابل تنظیم
  • جک 3.5 میلی متری صدا را بردارید

ویژگی ها و طراحی گوشی ویتنام s21fe

سامسونگ گوشی پرچمدار S21FA را با ابعاد 155.7 x 74.5 x 7.9 میلی متر با وزن 177 گرم روانه بازار کرد و در طراحی پنل پشتی از پلاستیک مقاوم استفاده کرده است تا در نگاه اول نامرئی باشد. این گوشی علاوه بر فریم گرد آلومینیومی و کیفیت خوب بدنه، صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد که Samsung Gorilla Glass Victus برای محافظت از آن استفاده کرده است. همچنین سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایشی با لبه های صاف تعبیه کرده است و فقط لبه های اطراف قاب به صورت نیم دایره است و گوشه های تیز ندارد. در بالای این صفحه، دوربین سلفی به تنهایی و بدون بریدگی قرار گرفته است.
رنگ های متنوع Samsung Galaxy S21FA یکی دیگر از دلایل طراحی جذاب این گوشی و مزیت های آن است. سامسونگ این گوشی را در رنگ های مشکی، سبز، یاسی و سفید روانه بازار کرده است.

تلفن s21fe ویتنام

دکمه ها و پورت های مختلف بر روی قاب آلومینیومی این گوشی قرار گرفته اند تا استفاده از گوشی را راحت تر کند. در پنل پشتی گوشی 3 دوربین به صورت عمودی بر روی یک ماژول دوربین تقریبا مستطیلی قرار گرفته اند که تقریبا مشابه گوشی های معمولی S21 و S21 Plus است با این تفاوت که رنگ ندارد و ماژول دوربین یک ماژول دوربین دیگر است. دستگاه پنل پشتی یک فلاش LED در کنار دوربین در پنل پشتی قرار دارد.

ویژگی ها و مشخصات فنی سامسونگ s21 fe Vietnam

گوشی سامسونگ S21FA برای اولین بار با اندروید نسخه 12 و رابط کاربری One UI 4 وارد بازار شده است زیرا سامسونگ تا 4 سال از این گوشی پشتیبانی می کند
از نظر مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ S21 FE دارای تراشه ای قدرتمند از خانواده اگزینوس مدل Exynos 2100 با معماری 5 نانومتری می باشد که امکان انجام بازی را نیز به شما می دهد. در واقع این گوشی برای بازی هم خوب است. تراشه 8 هسته ای این گوشی در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 660 گوشی را برای اجرای برنامه های سنگین مختلف آماده کرده و می تواند برنامه های مختلف را با سرعت مناسب اجرا کند.

علاوه بر پردازنده مرکزی و گرافیک مناسب این گوشی قاتل، صفحه نمایش باکیفیت آن دارای پنل Dynamic AMOLED 2X است که نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارد و از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 403 ppi و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 86.7 درصد است. علاوه بر تمامی این ویژگی ها، لازم به ذکر است که یک حسگر اثر انگشت در پایین صفحه قرار گرفته است تا بتوانید صفحه نمایش را باز کنید و به منوی گوشی دسترسی پیدا کنید. همچنین قابلیت Always On Display را می توان در تنظیمات صفحه فعال کرد.

مشخصات گوشی Samsung s21 fe Vietnam

شرکت کره ای سامسونگ این گوشی را با 3 دوربین در پنل پشتی و دوربین سلفی نصب کرده است که به شما امکان می دهد با کیفیت 4K، 1080p و 720p با سرعت حداقل 30 فریم بر ثانیه و حداکثر سرعت 240 فریم بر ثانیه عکس و فیلم بگیرید. دومین. دوربین اصلی گوشی دارای سنسور عریض (Wide) با کیفیت 12 مگاپیکسلی است و به دنبال آن 2 دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی اولتراواید قرار دارند. دوربین سلفی با زاویه باز و کیفیت 32 مگاپیکسلی است. لازم به ذکر است که دوربین زاویه باز دارای تشخیص فوکوس خودکار و تثبیت کننده OIS است و لنز تله فوتو از زوم اپتیکال 3 برابری بهره می برد.
علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، این گوشی سامسونگ به بلندگوهای استریو مجهز شده است تا لذت تماشای و بازی را افزایش دهد. همچنین می توانید مطمئن باشید که این گوشی می تواند 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب را تحمل کند، زیرا به گفته سامسونگ، S21FA دارای گواهی IP68 است.

قیمت گوشی سامسونگ s21 fe در ویتنام

قیمت گوشی ویتنام s21 fe با توجه به ویژگی ها و مشخصات آن می تواند رقیب قدرتمندی برای گوشی استاندارد آیفون 11 باشد. البته سیستم عامل و رابط کاربری آنها کاملاً متفاوت است. Galaxy s21 fe دارای صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر و دارای 3 دوربین در پنل پشتی است. اما وقتی صحبت از بازی به میان می آید، آیفون 11 گوشی بهتری در نظر گرفته می شود یکی از بزرگترین مزیت های گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام این است که از نظر پردازنده و گرافیک دقیقاً مشابه s21 ultra و s21 است. به علاوه گوشی های هوشمند، و نسخه این گوشی تراشه رده بالایی ندارد. در حالی که نسخه پرچمدار قیمت پایین تری دارد.

خرید گوشی سامسونگ s21 fe در ویتنام

برای خرید گوشی سامسونگ s21 در ویتنام با تراشه Exynos 2100 که همان تراشه استفاده شده در نسخه سری S21 می باشد، می توانید به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و گوشی را مطابق سلیقه خود با رنگی که دوست دارید خریداری کنید. این گوشی تا سال 2021 به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار معرفی شده است.

اگر از مطلب ویژگی‌های فنی و مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویژگی‌های فنی و مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویژگی‌های فنی و مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe ویتنام"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید