برسی ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی گلکسی A15 4G سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

در این مطلب با عنوان ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی گلکسی A15 4G سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

جزئیات کامل گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G با 128 گیگابایت رم و 4 گیگابایت رم

گوشی سامسونگ گلکسی A15 گوشی ارزان اما راحت و زیبایی است که در 25 دسامبر 1402 با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 به بازار معرفی شد و در لیست یکی از بهترین ها قرار دارد. گوشی های مقرون به صرفه در بازار این گوشی در مدل های مختلف با 4 ظرفیت مختلف وارد بازار شده است که گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم ارزان ترین مدل خواهد بود. با توجه به لیست قیمت گوشی های سامسونگ از آخرین ماه سال 2023 تا کنون، گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G یک گوشی گران قیمت محسوب می شود.

مزایا و معایب گوشی Samsung Galaxy A15 4G با 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • طراحی زیبا برای پنل جانبی و پشتی
  • مجهز به پورت رم استاندارد با سیم کارت
  • سه دوربین
  • جک 3.5 میلی متری دارد
  • جعبه بدون آداپتور شارژ
  • بدن در برابر قطرات آب مقاوم نیست

ویژگی ها و طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

گوشی گلکسی A15 با پشتیبانی از اینترنت 4G سامسونگ از گوشی های ارزان قیمتی به حساب می آید که سامسونگ در ساخت پنل پشتی و قاب اطراف آن از پلاستیک استفاده کرده است. ابعاد این گوشی برابر با 160.1 x 76.8 x 8.4 میلی متر و وزن آن در حدود 200 گرم است که در مقایسه با سایر گوشی های مقرون به صرفه مانند گلکسی A14 که در زمستان 2014 عرضه شد، چندان سنگین نیست. با ایجاد این طراحی و وزن، سامسونگ قصد دارد حس استفاده از یک گوشی عریض و بسیار خوب را به کاربران خود بدهد، بنابراین وزن آن نقطه ضعف محسوب نمی شود.

سامسونگ A15 با وجود مقایسه قیمت گوشی و تایید قیمت خرید، گوشی ارزان قیمتی به حساب می آید، اما از نظر طراحی پنل پشتی شبیه به گلکسی اس 23 معمولی (گوشی پرچمدار مدل پایه 2023 سامسونگ) است. ) و البته در سمت راست، طرح Key Island به خوبی قرار گرفته و باعث راحتی و جذابیت گوشی می شود. در سمت راست گلکسی A15 4G، بالای طرح جزیره کلید، دکمه پاور، دکمه کاهش صدا و دکمه ولوم وجود دارد و این طرح در سمت چپ نیست، اما محل سیم کارت به وضوح قابل مشاهده است. یک میکروفون در لبه بالایی و در لبه پایینی جک 3.5 میلی متری صدا، پورت USB Type C، میکروفون و بلندگو قرار دارد.

یکی از بهترین مزایا و پیشرفت هایی که سامسونگ در طراحی گلکسی A15 نسبت به گلکسی A14 ارائه کرده است، افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه است. نسبت صفحه نمایش به بدنه گلکسی A15 84.3 درصد است که نشان دهنده کاهش حاشیه سیاه در نزدیکی صفحه نمایش شیشه ای است چه چیزی بهتر از این؟ کاهش لبه های صفحه نمایش در هنگام تماشای فیلم و سریال و وبگردی بیشتر به چشم می آید. گلکسی A15 در رنگ‌های مشکی شجاع، آبی خوش‌بینانه، آبی جادویی و زرد شخصیتی موجود است، بنابراین هنگام خرید انتخابی عالی خواهید داشت.

مشخصات فنی و سخت افزاری، مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 4G، ظرفیت 128 گیگابایت، رم 4 گیگابایت

اولین و مهم ترین ویژگی گوشی هوشمند گلکسی A15 4G صفحه نمایش 6.5 اینچی روشن با روشنایی 800 نیت و وضوح 1080 در 2340 پیکسل است. رنگ های روی صفحه نمایش این گوشی بسیار شفاف به نظر می رسند و در حین کار با صفحه نمایش بیشترین لذت را در شما ایجاد می کنند. نرخ رفرش این نمایشگر با توجه به سایر گوشی های مقرون به صرفه 90 هرتز است که کافی به نظر می رسد.

هنگام بررسی گوشی Samsung Galaxy A15 با انجام تست‌های بنچمارک و تست‌های بازی، مشخص است که Samsung Galaxy A15 4G نمی‌تواند یک گوشی رضایت‌بخش برای گیمرهای حرفه‌ای و ویرایشگرهای ویدیویی باشد، زیرا تراشه Helio G99 از مدیاتک با آن وجود دارد GPU Mali – G57 MC2 یک دستگاه است. البته تراشه Mediatek Helio G99 با لیتوگرافی 6 نانومتری تراشه ای عالی برای شارژ نگه داشتن باتری در نظر گرفته می شود، بنابراین عمر باتری می تواند از 12 تا 16 ساعت محاسبه شود.
سه دوربین سامسونگ گلکسی A15 بدون ماژول دوربین به صورت عمودی قرار گرفته اند و این طراحی باعث می شود تا این گوشی بیشتر شبیه به سری 2023 سامسونگ شود. با دوربین اصلی گوشی A15 می توانید از طریق لنز واید عکس هایی با وضوح 50 مگاپیکسل ثبت کنید که برای یک گوشی مقرون به صرفه کیفیت خوبی است. علاوه بر دوربین اصلی، می توانید با لنز فوق عریض که از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد، عکس های بسیار عریض ثبت کنید و در نهایت با دوربین ماکرو -2 مگاپیکسلی، عکس های ماکرو قابل قبولی در گالری بگیرید.

برای عکاسی با دوربین اصلی نیازی به تغییر یا نصب هیچ ویژگی ندارید، زیرا در تست دوربین گلکسی A15 به راحتی تشخیص داده شد که گوشی ویدیوهای 1080p را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. بهتر است هنگام ضبط کمی دست خود را حرکت دهید و گوشی را سریع تکان ندهید، زیرا دوربین گوشی سنسور تثبیت کننده ندارد.

سامسونگ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای گوشی a15 با پشتیبانی از اینترنت 4G تعبیه کرده است تا بتوانید با استفاده از آداپتور 25 واتی و کابل Type-C به Type-C که قایق همراه آن است، گوشی را در 80 دقیقه شارژ کنید.

قیمت سامسونگ گلکسی A15 4G رم 128 گیگ رم 4 گیگ

قیمت ارزان گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم امکان خرید این گوشی را برای اکثر افراد فراهم می کند. در مقابل قیمت ارزان، این گوشی دارای طراحی پرچمدار و صفحه نمایش با کیفیت است.

خرید گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

اگر به فکر خرید یک گوشی ارزان قیمت با آخرین نسخه اندروید معرفی شده در سال 2023 یعنی اندروید 14 و رابط کاربری زیبا و روان با نرخ رفرش 90 هرتز هستید، باید به سراغ گوشی Samsung Galaxy A15 4G بروید. شما می توانید این گوشی را در اسرع وقت از فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه کنید.

اگر از مطلب ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی گلکسی A15 4G سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی گلکسی A15 4G سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویژگی‌های ظاهری و طراحی گوشی گلکسی A15 4G سامسونگ با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی"، کلیک کنید.