برسی مشخصات فنی گوشی سامسونگ a54

در این مطلب با عنوان مشخصات فنی گوشی سامسونگ a54 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

در میان طیف وسیعی از تلفن های هوشمند، سامسونگ A54 یکی از بهترین های بازار است. این گوشی آنقدر خوب کار می کند که می توانید برای بازی ها، عکس ها و کارهای روزمره به آن اعتماد کنید. در ادامه به معرفی A54 می پردازیم تا با این گوشی زیبای سامسونگ آشنا شوید.

شکل و صفحه نمایش گوشی a54 memory 128

سامسونگ طراحی های مشابه گلکسی A54، Galaxy A34، Galaxy A24 و Galaxy A14 را در نظر گرفته است. بنابراین، در نگاه اول، این گوشی ها شبیه به یکدیگر هستند. اما با توجه به رده و مدل گوشی شاهد تغییراتی در تمامی آن ها هستیم.
سامسونگ برای این گوشی زیبا از پنل شیشه ای استفاده کرده است که در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و سبز عرضه می شود. بنابراین در دست گرفتن گوشی واقعاً خوب است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی که از نوع Super AMOLED می باشد نیز دارای لایه محافظ گوریلا گلس 5 برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش است. روشنایی صفحه نمایش به 1000 نیت می رسد و نرخ رفرش 120 هرتز دارد که نشان می دهد گوشی در اجرای بازی ها عملکرد خوبی دارد. وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل است. یکی دیگر از ویژگی های صفحه نمایش که در معرفی گوشی Samsung a54 128 باید در مورد آن صحبت کنیم، پشتیبانی از HDR10+ است. وزن این گوشی فوق العاده 202 گرم و ابعاد آن 158.2 x 76.7 x 8.2 میلی متر است. نکته دیگری که در مورد گوشی باید به آن اشاره کرد، حذف جک 3.5 میلی متری است. بنابراین تقریباً امکان اتصال هندزفری سیمی به گوشی از بین رفته است. بدنه گوشی نیز دارای گواهی IP67 است و به این ترتیب گوشی تا عمق 1 متری در برابر آب و گرد و غبار به مدت 30 دقیقه مقاوم است.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ A54

ظاهر گوشی SAMSUNG A54 کم نیست و به همین دلیل کاربر راضی است. این گوشی مبتنی بر اندروید 13 و رابط کاربری ONE UI 6 است اما قابلیت آپدیت دارد. سامسونگ برای این گوشی میان رده از تراشه Exynos 1380 استفاده کرده است که دارای 8 هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با فرکانس 2 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G68 است. سه دوربین در پشت گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز است که از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند. دوربین دوم یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز واید است. دوربین ماکرو این گوشی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی یک سنسور 32 مگاپیکسلی پیدا می کنیم که امکان ثبت سلفی های با کیفیت بالا را فراهم می کند. a54 دارای 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم است. البته این مقدار حافظه با استفاده از کارت حافظه microSDXC قابل افزایش است.
سامسونگ A54 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

A54 را با A34 مقایسه کنید

اگر به دنبال انتخاب گوشی مشابه A54 اما با قیمت پایین تر هستید، A34 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که A54 دارای تراشه قدرتمندتر و عملکرد فنی رضایت بخش تر است.

قیمت a54 128

این گوشی نسبت به قیمتش گوشی جذابی است و می تواند توجه شما را به خود جلب کند. سامسونگ گلکسی A54 در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی با قیمتی مناسب در مقایسه با اکثر رقبای خود به فروش می رسد.

قیمت a54 128 هست

اگر به دنبال خرید یک گوشی سامسونگ (اندروید) هستید که ظاهر خوبی داشته باشد، بتواند بازی کند و عکس های عالی بگیرد، به خرید گوشی سامسونگ A54 فکر کنید.

اگر از مطلب مشخصات فنی گوشی سامسونگ a54 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات فنی گوشی سامسونگ a54" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات فنی گوشی سامسونگ a54"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید