برسی مشخصات ظاهری و نمایشگر s24ultra

در این مطلب با عنوان مشخصات ظاهری و نمایشگر s24ultra از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معرفی کامل Galaxy S24 Ultra نسخه 256 گیگابایتی ویتنام

آیفون

هنگام خرید یک گوشی میان رده با گزینه های مختلفی روبرو می شوید و می توانید از بین آنها بهترین مدل را انتخاب کنید. در بین گوشی های موبایل به خصوص در بازار ایران چنین جملاتی صدق نمی کند و اگر می خواهید ذهن کاملی داشته باشید باید به سراغ Samsung Galaxy S24 Ultra بروید، محصولی بسیار جذاب و کامل که قصد داریم با آن بیشتر آشنا شویم. .

مزایا و معایب s24 ultra

  • ساخت و ساز زیبا و قاب تیتانیومی
  • بهترین عملکرد در دنیای موبایل
  • قلم کاربردی S-Pen
  • 7 سال نوآوری و هوش مصنوعی جذاب
  • قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا
  • دوربین اصلی و پریسکوپ بهبود یافته است
  • شارژ تک باتری و شارژ سریع 45 واتی
  • هوش مصنوعی تا سال 2025 رایگان است

ظاهر s24ultra

درست است که در نگاه اول سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا همانند نسل قبل است، اما این گوشی تغییراتی هم داشت که بیش از پیش شایسته نام پرچمدار بود. کره ای ضخامت این مدل را 0.3 میلی متر نسبت به مدل قبلی کاهش داد و حالا شاهد یک قاب تیتانیومی درجه 2 به جای آلومینیوم هستیم، پیشرفتی که اپل در آیفون 15 پرو مکس ارائه کرده است.
طراحی سیستم عقب دقیقاً مانند قبل است و دوربین به صورت جزیره ای خالی در سمت چپ بالای تصویر دیده می شود. در این نسل نیز شاهد سیستم رنگی جدید هستیم و طبق معمول گواهی IP68 نیز برای s24ultra در نظر گرفته شده است. همچنین به قلم S-Pen زیبا دسترسی خواهید داشت و خاطرات خوب سری Note را زنده خواهید کرد.
این گلکسی جدید سامسونگ با همان صفحه نمایش 6.8 اینچی نسل قبل وارد بازار شد اما شاهد پیشرفت های خوبی نیز هستیم. لبه های پانل اکنون کاملاً صاف هستند و حاشیه در اطراف صفحه نمایش صاف به نظر می رسد. این تغییر هم مشکل نصب شیشه را حل می کند و هم مقاومت بیشتری را برای پنل به ارمغان می آورد و علاوه بر آن نوشتن و کار با قلم را آسان می کند.

صفحه نمایش S24 Ultra روشن تر است و در بالاترین حالت می توانید 2600 نیت را پیش روی خود قرار دهید. یکی دیگر از بهبودهای صفحه نمایش، پوشش محافظ گوریلا گلس است که بازتاب نور را تا 70 درصد کاهش می دهد و به شما امکان می دهد محتوای بهتری را در دنیای باز ببینید. طبق داده های Dxomark، این پنل بهترین در بین تمام گوشی های هوشمند است.

نرم افزار و سخت افزار s24 ultra 256

Samsung s24 ultra با پیشرفت های زیادی در بخش نرم افزار ارائه می شود تا کار را برای همه رقبا دشوار کند. این پرچمدار به مدت ۷ سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیت را دریافت می‌کند و از طرفی دارای ابزارهای هوش مصنوعی و هوش مصنوعی گلکسی واقعی است که به شما کمک می‌کند هوشمندتر و راحت‌تر از گوشی خود استفاده کنید.
با این پیشرفت ها، سامسونگ نه تنها خود را به عنوان بهترین در دنیای گوشی های اندرویدی نشان می دهد، بلکه خط تولیدی جدی برای رقیب سنتی خود، اپل ایجاد می کند. گوشی هوشمند اولترا سامسونگ s24 با نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 روانه بازار شد و تنها یک نسخه وجود دارد. این چیپست برای گلکسی دارای بسط است و این بدان معناست که فرکانس پردازش آن نسبت به نسخه اصلی کمی افزایش یافته است.
گلکسی اس 24 اولترا قدرتمندترین گوشی هوشمند اندرویدی موجود در بازار است و می تواند از هر نظر با آیفون 15 پرو مکس اپل رقابت کند و حتی در برخی زمینه ها از آن پیشی بگیرد. از آنجایی که قیمت گوشی ultra s24 بالاتر از نسخه های پایه و پلاس است، کره ای ها این پرچمدار را با اسنپدراگون 8 نسل 3 در دنیا عرضه کردند و دو گوشی دیگر خانواده در بازار جهانی دارای اگزینوس 2400 هستند.

باتری و محافظ Samsung Galaxy S24 Ultra

گوشی s24 اولترا سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است و از شارژ سریع معکوس 45 وات سیمی، 15 وات بی سیم و 4.5 وات پشتیبانی می کند. کره ای با کمک تراشه جدید کوالکام و صفحه نمایش بهبودیافته One UI 6.1 توانست شارژ خوبی را ارائه دهد.
این پرچمدار با استفاده سنگین و سنگین یک روز کامل دوام خواهد آورد و در صورت استفاده بیشتر می توانید دو روز کامل روی آن حساب کنید. روش امنیتی اصلی این گوشی حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر است که به خوبی کار می کند و در عرض چند ثانیه قفل صفحه را باز می کند.

دوربین

Galaxy S24 Ultra گران است و بیشتر آن به بخش دوربین مربوط می شود که توجه زیادی دارد و تنوع زیادی را ارائه می دهد. دوربین اصلی همچنان 200 مگاپیکسلی است و با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از فوکوس خودکار همراه است.

دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ با سنسورهای 10 و 50 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 و 5 برابری دوربین پشتی را تکمیل می کند و یک سلفی با سنسور 12 مگاپیکسلی این قسمت را تکمیل می کند. به طور کلی عملکرد s24 ultra بسیار نزدیک به s23 ultra است و بهبود قابل توجهی در تصاویر با زوم 5 برابری مشاهده می شود.
این گوشی با دوربین های مختلف در هر شرایط نوری می تواند عکس ها و فیلم های عالی بگیرد و رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت. در واقع، با توجه به قیمت S24 Ultra، می توانید با آن مانند یک دوربین رفتار کنید.
مقایسه Samsung S24 Ultra با نسل قبل
Samsung S24 Ultra در همه زمینه ها بهتر از قبل است و نمایشگر و دوربین شگفت انگیزی دارد و پشتیبانی نرم افزاری فوق العاده ای را ارائه می دهد. به این موارد رندر بهتر و هوش مصنوعی جذاب را اضافه کنید و باید به کیفیت ساخت و قاب تیتانیومی هم نگاه کنید.

قیمت s24 ultra

به طور کلی قیمت گوشی های سری سامسونگ از پایین ترین مدل با S24 شروع می شود و به تدریج افزایش می یابد تا جایی که قیمت گوشی s24 ultra از همه مدل ها بالاتر می رود. شرکت سامسونگ گوشی موبایل s24 ultra را به گونه ای تولید کرده است که یا در هر زمینه ای بهترین است و یا می تواند با بهترین ها رقابت کند و به همین دلیل طبیعی است که قیمت گوشی s24 ultra سامسونگ بالاتر از مدل های دیگر باشد.

s24 ultra 256 را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید

اگر بهترین گوشی پرچمدار همه کاره را می خواهید، خرید s24 ultra را به شما توصیه می کنیم. اگر قیمت گوشی اولترا سامسونگ s24 برای شما گران است، می توانید S24 Plus و S24 را بررسی کنید، پرچمدارانی که ارزان تر هستند اما همچنان ویژگی های خوبی را ارائه می دهند.
شما می توانید S24 Ultra را با ضمانت ثبت، اصالت و سلامت کالا با قیمتی کاملا رقابتی از فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید. بنابراین، اگر محدودیت بودجه ندارید، بدون تردید گوشی S24 Ultra را برای خرید انتخاب کنید.


اگر از مطلب مشخصات ظاهری و نمایشگر s24ultra راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات ظاهری و نمایشگر s24ultra" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات ظاهری و نمایشگر s24ultra"، کلیک کنید.