برسی مشخصات ظاهری و صفحه نمایش؛ از این بهتر هم می‌شود؟

در این مطلب با عنوان مشخصات ظاهری و صفحه نمایش؛ از این بهتر هم می‌شود؟ از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش

معرفی کامل گوشی S24 Ultra

اگر محدودیت بودجه ای برای خرید گوشی سامسونگ ندارید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما گوشی ویتنام اس 24 اولترا 1 ترابایت 5G است، محصولی که بهترین فناوری این شرکت کره ای را در همه زمینه ها ارائه می دهد و قابل استفاده در ' بخش های زیادی برای معرفی خود به عنوان بهترین گوشی موجود در بازار.
تلفن همراه S24 Ultra

مزایا و معایب گوشی S24 Ultra با ظرفیت 1 ترابایت

مزایای:

• کیفیت ساخت خوب
• نمایش با بازتاب نور کمتر
• S-Pen
• بهترین عملکرد در بازار
• قدرتمندترین دستگاه در دنیای اندروید
• 7 سال هوش مصنوعی و به روز رسانی نرم افزار
• دوربین عالی
• حفظ باتری عالی و شارژ سریع 45 واتی

معایب:

• هوش مصنوعی تا سال 2025 رایگان است
• تصاویر با زوم 10 برابر ضعیف تر از قبل هستند

ویژگی های خارجی و صفحه نمایش؛ ایا بهتر از این ممکن هست؟

S24 Ultra 1TB Vietnam طراحی بسیار نزدیک به نسل قبل دارد و دوربین به صورت جزیره ای روی قاب شیشه ای و پنل پشتی قرار گرفته است. در این نسل، پنل های جانبی از آلومینیوم به تیتانیوم درجه 2 تغییر یافته اند تا به این پرچمدار حس برتر و برجسته تر از همیشه ببخشند.
برخلاف نسل های قبلی، صفحه نمایش S24 Ultra اکنون کاملاً صاف است و حاشیه های کوچک و متقارن را ارائه می دهد. این محصول دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با فناوری Dynamic LTPO AMOLED 2X است و از رفرش پویا با فرکانس 120 هرتز پشتیبانی می کند.
پنل پرچمدار جدید سامسونگ از HDR10+ پشتیبانی می کند و 70 درصد بازتاب نور کمتری نسبت به Gorilla Glass Armor دارد. این نور پس زمینه کوچکتر با حداکثر روشنایی 2600 نیت، گلکسی اس 24 اولترا را به بهترین گوشی پرچمدار جهان از نظر عملکرد تبدیل کرده است.
تلفن همراه S24 Ultra

صفحه نمایش گلکسی کره ای جدید مانند قبل از قلم جذاب S-Pen نیز پشتیبانی می کند و می توانید از ویژگی های ضروری این قلم بهره ببرید و با آن نقاشی بکشید. همچنین صاف بودن صفحه نمایش، نوشتن با این خودکار را نسبت به قبل آسان کرده است.

نرم افزار و سخت افزار؛ قوی ترین و باهوش ترین!

ویتنام S24 Ultra 1TB با One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 راه اندازی شد و از هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می کند. نرم افزار این پرچمدار را می توان بهترین و کامل ترین نسخه دنیای اندروید دانست و تا 7 سال آینده به روز رسانی نرم افزاری و امنیتی را دریافت خواهید کرد تا بتوانید در تمام ایام سال از این پرچمدار استفاده کنید.
در قلب این گوشی تراشه جدید کوالکام به نام اسنپدراگون 8 نسل 3 با فناوری ساخت 4 لیتوگرافی قرار دارد و سامسونگ فرکانس آخرین پردازش را برای ایجاد SD 8 Gen 3 در گلکسی کمی تغییر داده است. این تراشه بدون شک قدرتمندترین تراشه در دنیای اندروید است و می تواند با Apple A17 Pro رقابت کند.
در این نسخه گلکسی اس 24 اولترا، 1 ترابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 و 12 گیگابایت رم در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید عکس و فیلم بگیرید و داده های مختلف را ذخیره کنید. البته خرید گوشی S24 Ultra 256 گیگابایتی به دلیل قیمت پایین برای اکثر کاربران راحت تر است.

دوربین؛ شایسته عنوان پرچمدار!

همانند قبل، گوشی ویتنام S24 Ultra 1TB 5G دارای دوربین اصلی با سنسور 200 مگاپیکسلی است و از سنسورهای فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای 12 و 10 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. اما دوربین تله فوتو پریسکوپ بهبود یافته است و اکنون از یک سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می کند که البته فقط زوم اپتیکال 5 برابر و بدون زوم 10 برابر را ارائه می دهد.
تلفن همراه S24 Ultra

گلکسی اس 24 اولترا از نظر دوربین مانند قبل است و کیفیت بسیار خوبی دارد. تصویر با زوم 5 برابر در حال حاضر بهتر از قبل است، اما اگر 10 برابر زوم کنید، Galaxy S23 Ultra شرایط کمی بهتر را ارائه می دهد. این پرچمدار جدید همچنان قادر به زوم دیجیتال 100 برابری روی سوژه ها است.

باتری S24 Ultra

پرچمدار سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و شماره باتری نسبت به قبلی تغییری نکرده است، اما در عمل شاهد شارژدهی بهتری نسبت به S24 Ultra هستیم و این گوشی به خوبی دوام می آورد. با استفاده متوسط، احتمالاً می توانید 2 روز کامل از این پرچم استفاده کنید. از طرفی فناوری شارژ سریع 45 واتی برای شارژ این گلکسی در نظر گرفته شد.
در واقع اگر به فکر خرید یک گوشی با باتری بزرگ هستید، می توانید به سراغ این پرچمدار بروید.

مقایسه S24 Ultra با نسل قبل

در مقایسه با نسل قبلی، گلکسی اس 24 اولترا کیفیت ساخت بالاتری دارد و صفحه نمایش روشن تری ارائه می دهد. سخت افزار این گوشی تقویت شده و تا 7 سال آپدیت نرم افزاری دریافت می کند. دوربین پریسکوپ تله فوتو این دستگاه نسبت به قبل بهتر شده و در مقایسه با S23 Ultra شاهد رندر بهتری هستیم.

قیمت Galaxy S24 Ultra

گوشی s24 ultra 1tb 5g قیمت بالایی دارد. زیرا با گوشی فوق العاده ای روبرو هستیم که بهترین تکنولوژی روز دنیا را در همه زمینه ها ارائه می دهد و بلندگو هم بالاترین نسخه است. البته اگر بودجه کمی دارید، می توانید سری به Galaxy S24 بزنید. زیرا تفاوت بین s24 و s24 ultra برای کاربران عمومی کافی نیست که به سراغ نسخه ultra بروند.

S24 Ultra 1 TB را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید

اگر بهترین پرچمدار بازار را می خواهید که بتوانید بدون مشکل رجیستری از آن استفاده کنید و حافظه زیادی داشته باشد، بدون شک این مدل از گلکسی اس 24 اولترا گزینه مناسبی برای شماست. گلکسی اس 24 اولترا موجود در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی با ضمانت ثبت، اصالت و سلامت محصول به فروش می رسد.

اگر از مطلب مشخصات ظاهری و صفحه نمایش؛ از این بهتر هم می‌شود؟ راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات ظاهری و صفحه نمایش؛ از این بهتر هم می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات ظاهری و صفحه نمایش؛ از این بهتر هم می‌شود؟"، کلیک کنید.