برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی Z Flip6

در این مطلب با عنوان مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی Z Flip6 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

خرید گوشی Z Philip 6

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ است که به تازگی معرفی شده و دارای ویژگی های زیادی است. این دستگاه از مرکز صفحه نمایش تا می شود و به یک وسیله کوچک و قابل حمل تبدیل می شود. مشخصات سخت افزاری قدرتمند، دارای دو صفحه نمایش و پردازنده گرافیکی قدرتمند از ویژگی های این محصول جدید است. برای آشنایی بیشتر با محصول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید گوشی سامسونگ با قدرت بالایی در اجرای برنامه ها و بازی ها را دارید می توانید این محصول را به لیست خود اضافه کنید.

مزایا و معایب Galaxy Z Flip 6

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • تراشه قدرتمند
  • دوربین با ثبت جزئیات دقیق
  • ندارند

توضیحاتی در مورد طراحی گوشی Samsung Galaxy Z Flip6

ابتدا باید بگوییم که این مدل گوشی تاشو سامسونگ در حالت باز دارای ابعادی برابر با 165.1 x 71.9 x 6.9 میلی متر و ابعاد در حالت بسته برابر با 85.1 x 71.9 x 15.1 میلی متر است. قسمت جلویی گوشی از پلاستیک، فریم آن آلومینیومی و پنل پشتی آن از شیشه ساخته شده است. شیشه پشتی گوشی Gorilla Glass Victus 2 است که در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. سامسونگ برای محافظت از گوشی در برابر آب و گرد و غبار همانند سال های گذشته از استاندارد IPX8 استفاده کرد. این استاندارد نشان می دهد که می توان گوشی را به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری زیر آب برد بدون اینکه آب وارد آن شود و به آن آسیبی وارد شود.
صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 6 6.7 اینچی است و پنل آن Dynamic AMOLED 2X تاشو است که وضوح 1080 در 2640 پیکسل را نمایش می دهد. نکته جالب در مورد سری z سامسونگ دو صفحه نمایش است. صفحه نمایشی که هنگام تا شدن این گوشی مشاهده می کنید 3.4 اینچ است و دارای پنل Super AMOLED است. این پنل کوچک رزولوشن 720 در 748 پیکسل را نمایش می دهد و امکانات زیادی را هنگام تا کردن گوشی ارائه می دهد. همچنین از Gorilla Glass Victus 2 برای جلوگیری از خط و خش روی صفحه نمایش استفاده می کند. صفحه نمایش بزرگ Z Flip 6 که ابعادی برابر با 6.7 اینچ دارد، از ویژگی های مختلفی مانند نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ پشتیبانی می کند.

مشخصات سخت افزاری Samsung Galaxy Z Flip 6

در قسمت سخت افزاری محصول شاهد حضور نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 هستیم. این تراشه قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و دستگاه را در اجرای برنامه ها و بازی های مختلف پشتیبانی می کند. نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 استفاده شده در Z Flip 6 هشت هسته ای است. این پردازنده قدرتمند با پردازنده گرافیکی Adreno 750 همراه شده است که هنگام خرید گوشی، اندروید 14 را به صورت پیش فرض با رابط کاربری One UI 6.1 دریافت خواهید کرد که به مرور زمان به روز رسانی می شود.
حافظه این دستگاه 256 و 512 گیگابایت، 256 گیگابایت با 8 رم و 512 گیگابایت با 12 رم می باشد. امکان افزودن کارت حافظه خارجی به محصول وجود ندارد. پس حواستان به حافظه مورد نیاز هنگام خرید باشد.

دوربین و باتری Galaxy Z Flip 6

پنل پشتی Z Flip 6 دارای دو دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. دوربین 50 مگاپیکسلی این دستگاه دارای PDAF دو پیکسل و لرزشگیر اپتیکال (OIS) می باشد و شما را در ثبت تصاویر در حین حرکت همراهی می کنند. همچنین هنگام عکس گرفتن از دست زدن به دست یکدیگر خودداری می کنند. دوربین اصلی می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین دارای HDR10+ است که به ضبط تصاویر با رنگ ها و رنگ های واقعی کمک می کند. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 10 مگاپیکسلی است و می تواند مانند دوربین اصلی فیلم 4K ضبط کند.
منبع تغذیه گوشی سامسونگ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که امکان شارژ سریع آن 25 وات تعیین شده است و به گفته سامسونگ گوشی می تواند در 30 دقیقه 50 درصد شارژ شود. فناوری شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی از دیگر قابلیت های این محصول است. ظرفیت باتری نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. اما اگر فناوری شارژ سریع تری برای این گوشی در نظر گرفته می شد بهتر بود.

قیمت Galaxy Z Flip6

گلکسی زد فلیپ در رده محصولات رده بالای سامسونگ قرار می گیرد و با توجه به دو صفحه نمایش قیمت آن کم نیست. خرید این گوشی برای کسانی مناسب است که به دستگاهی باکیفیت و جمع و جور و کوچک و دارای سخت افزار قدرتمند نیاز دارند.

شما می توانید گلکسی زد فلیپ 6 را مستقیما از فروشگاه های معتبر اینترنتی در حافظه و رنگ های مختلف خریداری کنید. این گوشی برای گیمرها و افرادی که به دستگاهی قدرتمند نیاز دارند بهترین انتخاب است و با توجه به تاشو بودن آن می توانید به راحتی آن را در جیب یا کیف خود حمل کنید. اگر به این مدل گوشی تاشو علاقه دارید، می توانید گلکسی زد فلیپ 6 را نیز بررسی کنید.

اگر از مطلب مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی Z Flip6 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی Z Flip6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی Z Flip6"، کلیک کنید.