برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی M52

در این مطلب با عنوان مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی M52 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G

سامسونگ برندی است که گوشی های قدرتمندی با امکانات استثنایی برای هر بودجه و سلیقه ای دارد. یکی از با ارزش ترین گوشی های این برند گوشی m52 است که مشخصات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ و مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

مزایا و معایب گوشی موبایل m52

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • باتری قدرتمند
  • درگاه اختصاصی برای کارت حافظه خارجی ندارد

• کیفیت صفحه نمایش
• باتری قدرتمند
ضرر – زیان
• پورت اختصاصی برای کارت حافظه خارجی ندارد

مشخصات گلکسی M52 سامسونگ

Samsung m52 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Plus است. این صفحه نمایش یک امتیاز مثبت برای گوشی در قیمت است. صفحه نمایش M52 دارای وضوح تصویر 1080 در 2400 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. سامسونگ از گوریلا گلس 5 برای محافظت از صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه و خط و خش استفاده کرده است.
از نظر ابعاد با محصولی با ابعاد 164.2*76.4*7.4 میلی متر و وزن 173 گرم روبرو هستیم. گوشی های سامسونگ دارای قاب پلاستیکی و پشتی پلاستیکی هستند. این باعث می شود دستگاه وزن سبکی داشته باشد و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نشود. اگر می‌خواهید درباره بهترین گوشی‌های سامسونگ بیشتر بدانید، می‌توانید فهرست دقیقی را در این صفحه پیدا کنید.

مشخصات سخت افزاری Samsung Galaxy M52

Snapdragon 778G 5G وظیفه تامین انرژی لازم برای دستگاه را بر عهده دارد. این تراشه قدرت پردازش خوبی دارد و عملکرد سریع و روانی را در کاربردهای مختلف ارائه می دهد. این تراشه 6 نانومتری شامل 1 Cortex-A78 با سرعت 2.4 گیگاهرتز، 3 Cortex-A78 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و 4 Cortex-A55 با سرعت 1.9 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی دستگاه Adreno 642L بوده و با چیپ عملکرد خوبی را ارائه می دهند. هنگام خرید گوشی، به صورت پیش فرض اندروید 11 و رابط کاربری One UI 5.1 ارائه می شود که می توانید آن را به اندروید 13 ارتقا دهید.
می توانید m52 را با 128 گیگابایت حافظه و 6 یا 8 گیگابایت رم خریداری کنید. این گوشی از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند و نگران فضای ذخیره سازی آن نباشید. تنها مشکلی که در این قسمت یافت می شود این است که سامسونگ درگاه جداگانه ای برای کارت حافظه گوشی قرار نداده و باید از اسلات سیم کارت دوم استفاده کنید.

دوربین و سایر مشخصات M52 5G

پنل پشتی محصول دارای سه دوربین است و شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو می باشد. دوربین اصلی این گوشی می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین سلفی نیز دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی است و مانند دوربین اصلی، ویدئو را با کیفیت 4K ضبط می کند.
منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری ظرفیت خوب و شارژدهی خوبی دارد. شارژر 25 واتی شارژر آن محسوب می شود و می تواند محصول را در مدت زمان معقولی شارژ کند.

قیمت گوشی m52

گوشی های سامسونگ قیمت مناسبی دارند و در دسته گوشی های میان رده قرار می گیرند. اگر به دنبال گوشی هستید که علاوه بر قیمت مناسب، قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار دهد، می توانید روی این محصول حساب کنید. با توجه به قیمت آن، مشخصات سخت افزاری این گوشی فوق العاده است.

خرید گوشی موبایل m52

ویژگی هایی مانند تراشه اسنپدراگون 778G، صفحه نمایش Super AMOLED Plus، دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی همه مواردی هستند که ارزش خرید این محصول را دارند. اگر به دنبال خرید یک محصول خوب با قیمت مناسب هستید، می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. همچنین اگر گوشی در همان رنج قیمتی می خواهید که مشخصات متفاوتی داشته باشد، می توانید به سراغ گوشی a35 بروید.

اگر از مطلب مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی M52 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی M52" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی M52"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید