برسی مشخصات سخت افزاری سامسونگ a05s

در این مطلب با عنوان مشخصات سخت افزاری سامسونگ a05s از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گوشی A05s یکی از محصولات مقرون به صرفه سامسونگ است. این دستگاه طراحی مشابه پرچمدار دارد و بسیار راحت است. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 680، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
سود
⦁ طراحی زیبا و با کیفیت
⦁ عمر باتری طولانی
⦁ پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
ضرر – زیان
⦁ دوربین ضعیف در نور کم
⦁ نور صفحه نمایش کم

اقتصاد

مشخصات و طراحی گوشی سامسونگ a05s

سامسونگ برای مدت طولانی سبک ثابتی در طراحی گوشی های خود داشته است. یک دوربین سه گانه به صورت عمودی در پشت، یک فلاش LED در سمت راست وجود دارد. A05 از الگوی مشابهی پیروی می کند و در نگاه اول شبیه به S23 به نظر می رسد. ابعادی که این غول کره ای برای گوشی در نظر گرفته است برابر با 168*77.8*8.8 میلی متر با وزن 194 گرم است. پنل پشتی و فریم این دستگاه از پلاستیک و پنل جلویی آن از شیشه ساخته شده است. جنس پلاستیک به کار رفته در گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و حس یک گوشی ارزان قیمت را به شما القا نمی کند.
پنل جلویی گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم 393 پیکسل در هر اینچ است.

مشخصات فنی سامسونگ a05s

در قسمت سخت افزاری گوشی شاهد تراشه اسنپدراگون 680 4G هستیم. این تراشه اغلب در گوشی های هوشمند با قیمت و اقتصاد مشابه استفاده می شود. اثربخشی آن متوسط ​​است و در فعالیت های روزانه مؤثرتر است. تراشه گوشی سامسونگ a05s از باتری به خوبی استفاده می کند و تا حد امکان کمتر از آن استفاده می کند. بنابراین به دستگاه کمک می کند تا شارژ بیشتری را نگه دارد. پردازنده گرافیکی Adreno 10 در کنار این پردازنده و همراه با تراشه برای پردازش بهتر برنامه ها قرار گرفته است. شما می توانید این محصول را با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی با رم 4 و 6 گیگابایتی خریداری کنید. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید از کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید.
باتری 5000 میلی آمپری می تواند برای مدت طولانی شما را در انجام کارهای مختلف روی گوشی همراهی کند. همچنین فناوری شارژ سریع 25 واتی به عنوان بازپرداخت در نظر گرفته می شود.
پنل پشتی گوشی دارای سه دوربین بدون حاشیه و جزیره ای است و شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. به طور کلی، عملکرد دوربین اصلی متوسط ​​است و در شرایط با نور خوب عکس های خوبی می گیرد. اما عملکرد آن در شرایطی که نور زیادی در محیط وجود ندارد کمی ضعیف است. دوربین سلفی این دستگاه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.
داشتن حسگر اثر انگشت در کنار دکمه پاور، جک 3.5 میلی متری و حسگر شتاب سنج از دیگر ویژگی های این گوشی است.

مقایسه گوشی a05s با گوشی a05

گوشی a05s نسبت به مدل قبلی یعنی a05 پیشرفت های زیادی دارد. رزولوشن a05s برابر با 1080×2400 پیکسل است در حالی که وضوح مدل a05 برابر با 720×1600 پیکسل در نظر گرفته شده است. تراشه استفاده شده در a05s اسنپدراگون 680 است که نسبت به تراشه Helio G85 برتری دارد. در کل، a05s ارزش خرید دارد.

قیمت گوشی a05s

تلفن همراه A05s در رده محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه قرار می گیرد. این گوشی قیمت مناسبی دارد و می توانید از آن به عنوان گوشی دوم یا هدیه استفاده کنید.

خرید گوشی a05s

برای خرید این محصول می توانید از همین صفحه آن را به سبد خرید اضافه کنید و با نازلترین قیمت در بازار خریداری کنید.


اگر از مطلب مشخصات سخت افزاری سامسونگ a05s راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات سخت افزاری سامسونگ a05s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات سخت افزاری سامسونگ a05s"، کلیک کنید.