برسی مشخصات سخت افزاری

در این مطلب با عنوان مشخصات سخت افزاری از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سخت افزار

گلکسی اس 24 پلاس یک گوشی جدید سامسونگ است که بین مدل های پایه و اولترا قرار می گیرد و مشخصات اولیه را با قیمت پایین به ارث می برد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید و می خواهید در مورد مشخصات آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش سامسونگ S24 Plus

⦁ صفحه نمایش با پنل Dynamic LTPO AMOLED 2X
بدنه شیشه ای
⦁ مقاومت در برابر آب IP68
سامسونگ برای گوشی جدید خود از صفحه نمایش 6.7 اینچی با پنل Dynamic LTPO AMOLED 2X استفاده کرده است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 2600 نیت است. با توجه به این میزان روشنایی، حتی در زیر نور خورشید نیز می توانید محتویات صفحه موبایل را به راحتی مشاهده کنید. برای محافظت از این صفحه نمایش از Corning Gorilla Glass Victus 3 نیز استفاده شده است. S24 Plus همچنین دارای صفحه نمایش همیشه روشن است.

سخت افزار

در بخشی از بدنه این گوشی از سبک نسل قبل پیروی می کند و پنل جلویی و پشتی آن از گوریلا گلس ویکتوس 3 ساخته شده و بدنه آن آلومینیومی در نظر گرفته شده است. سامسونگ برای محافظت از این دستگاه در برابر آب و رطوبت، درجه IP68 را برای مقاومت در برابر آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه به آن داده است.

توضیحات تجهیزات

در بخش سخت افزار، قلب این دستگاه نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 است. . این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 750 است و به اجرای بهتر برنامه ها کمک می کند. به طور کلی سخت افزاری که سامسونگ برای این دستگاه در نظر گرفته است بسیار قدرتمند است و با استفاده از این گوشی می توانید بدون تاخیر و بدون تاخیر تمامی برنامه ها و بازی ها را اجرا کنید. گزینه های ذخیره سازی S24 256 و 512 گیگابایت به همراه 12 گیگابایت رم است که بسته به نیاز خود می توانید از بین این دو انتخاب کنید. اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده است و بعدا با ورود آپدیت های جدید می توانید نسخه جدید آن را دریافت کنید.
منبع تغذیه این گوشی قدرتمند یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از شارژ سریع می توانید دستگاه را در کمترین زمان ممکن شارژ کرده و دوباره از آن استفاده کنید. فناوری شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی از دیگر قابلیت های این گوشی است.

دوربین

⦁ دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
⦁ دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی

گوشی سامسونگ اس 24 پلاس

بعد از معرفی گوشی s24 plus نوبت به دوربین اصلی می رسد. سه دوربین در پشت این گوشی وجود دارد که تنظیمات دوربین پشتی را تشکیل می دهند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی ترکیبی از این دوربین ها هستند. دوربین گوشی اس 24 قابلیت فیلم برداری با کیفیت 8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه را دارد و می تواند فیلم هایی با کیفیت بالا ضبط کند. دوربین سلفی نیز دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است و می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر به دنبال گوشی با کیفیت گرافیکی بالا هستید، این گوشی می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

قیمت گوشی SAMSUNG S24 Plus

اس 24 پلاس یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ است و قیمت بسیار خوبی دارد. اگر به فکر ارتقاء به یک گوشی هوشمند جدید با ویژگی های کاربردی هستید، خرید S24 Plus منطقی تلقی می شود.

خرید گوشی سامسونگ اس 24 پلاس

خرید گوشی S24 Plus برای افرادی که خواهان یک گوشی اندرویدی با کیفیت هستند، ارزش بسیار خوبی به حساب می آید زیرا دارای تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8، سه دوربین و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است. در صورت تمایل به خرید می توانید از صفحه محصول این دستگاه در فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام کنید.

اگر از مطلب مشخصات سخت افزاری راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مشخصات سخت افزاری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مشخصات سخت افزاری"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید