برسی لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22

برسی

بیماری

لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22

لیوان تاشو سیلیکونی مدل G22

توضیحات محصول:

ایده آل برای کمپینگ، پیاده روی یا شکار

در همه جا از شیشه های خم شدنی و نشکن استفاده می شود. مهمتر از آن، می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. مثل زمانی که تشنه هستید و در جاده یا جایی آب می گیرید، اما ظرفی برای نوشیدن ندارید. عینک های معمولی فضای زیادی را اشغال می کنند و در جیب یا کیف و یا حتی در ماشین مانع می شوند. اگر از شیشه یا سرامیک ساخته شده باشند، خطر شکستگی زیاد است. اینجاست که شیشه نشکن به کارتان می آید. در محل کار، در ماشین، هنگام پیاده روی، هنگام خروج از خانه، هنگام ورزش صبحگاهی و ورزش های حرفه ای، کوهنوردی، صخره نوردی، پیاده روی و …. این عینک را می توان در هر مکانی استفاده کرد. وقتی می‌خواهیم بیرون برویم یا به دانش‌آموزان اجازه بدهیم در غذاخوری مدرسه آب بنوشند و نظافت را بررسی کنیم. این محصول از سیلیکون ساخته شده و بادوام است. طناب هایی وجود دارد و برای دوام بیشتر از حلقه های محکم در کناره ها استفاده شده است.

اندازه: 8 × 8.5 × 8.5 سانتی متر

وزن: 50 گرم

ظرفیت: 0.18 لیتر

جنس: سیلیکون مخصوص

نوع سری: پلاستیکی

اگر از مطلب

لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لیوان تاشویی سیلیکونی مدل G22"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید