برسی لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی

برسی

پنل خورشیدی

لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی

چراغ 10 وات با پنل خورشیدی

توضیحات محصول:

لامپ مدیانور 10 وات مدل شارژی پنل خورشیدی پکیج کامل و ایمن برای مسافرت و کمپینگ می باشد. این لامپ همراه با باتری قابل شارژ و پنل خورشیدی به ابعاد 13*8*8 سانتی متر و وزن 80 گرم، وسیله ای سبک است که می توان آن را در کیف یا وسایل کمپینگ حمل کرد. بدنه این محصول از پلاستیک محکم ساخته شده و دارای نور قابل تنظیم در سه حالت مختلف می باشد. در مدل نور کوچک که نوعی لامپ کم مصرف است، حالت روشنایی و حالت روشنایی سه حالت مختلف روشنایی هستند که با استفاده از لامپ کوچک قابل تنظیم هستند. حالت چشمک زن در مواقع اضطراری استفاده می شود. در این شرایط نور به طور مداوم شروع به چشمک زدن می کند. لامپ مهتابی سفید است و طول عمر آن 20000 ساعت است. این لامپ می تواند مسافتی در حدود 6 متر مربع را روشن کند. اگرچه پنل خورشیدی برای شارژ باتری لامپ طراحی شده است، اما می توان از آن برای شارژ تلفن همراه نیز استفاده کرد.

اندازه: 13 × 8 × 8 سانتی متر

وزن: 80 گرم

ولتاژ: 5 ولت

توان: 10 وات

زاویه دید: 220 درجه

سطح: 1400 لومن

عمر لامپ: 20000 ساعت

فرکانس: 1 هرتز

تعداد حالت های انتقال: 3 حالت

زمان انتشار نور: بین 6 تا 8 ساعت

اگر از مطلب

لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لامپ ۱۰ وات با پنل خورشیدی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید