برسی قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG

برسی

قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG

مدل قایق بادی سه نفره KAIXIANG

توضیحات محصول:

قایق بادی Xiang یکی از قایق های مناسب این شرکت است و می توانید از آن در دریاچه آرام استفاده کنید. با توجه به اندازه و اندازه این قایق، امکان باد کردن آن با استفاده از هوای داخل ریه وجود ندارد و به همین دلیل با این محصول یک پمپ باد دستی نیز تهیه کرده است. برای حرکت قایق روی آب، پاروهایی در بسته وجود دارد که می توانید از هر دو با هم استفاده کنید.

به دلیل ایمنی بیشتر قایق فوق از دو قسمت مختلف باد می شود، قسمت اول قسمت پایین این محصول است که دارای دریچه کوچک پیستونی است، قسمت دوم بدنه است که شامل یک پیستون کوچک نیز می باشد. دریچه نوع دو قسمت را از هم جدا می کند، در صورت سوراخ یا پاره شدن بدنه، قسمت بعدی قایق را در آب نگه می دارد و خطری برای افراد ایجاد نمی کند. لوازم جانبی اضافی عبارتند از: پاروها، صف های طولانی برای جلوگیری از غرق شدن قایق و فایل های تعمیر.

وزن قابل حمل 260 کیلوگرم

ابعاد: 40*130*230 سانتی متر

جنس: PVC مقاوم

وزن: 5.5 کیلوگرم

دو پارو و یک پمپ باد دستی وجود دارد

کیت تعمیر سوراخ در دسترس است

دارای 4 دریچه مجزا برای محافظت بیشتر

اگر از مطلب

قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی قایق بادی سه نفره مدل KAIXIANG"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید