برسی فندک اتمی تورچ مدل Jet 260

برسی

فندک اتمی تورچ مدل Jet 260
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

فندک اتمی تورچ مدل Jet 260

چراغ های اتمی جت 260

توضیحات محصول:

به طور کلی برای پیاده روی و طبیعت گردی سبک بودن لازم است. فندک اتمی مشعل جت 260 یک فندک اتمی بزرگ است که می تواند شعله را متمرکز کند و به حداکثر دمای 1300 درجه سانتیگراد برسد که در خانه، محل کار، هنگام کوهنوردی و سرگرمی کاربردهای زیادی دارد.

مخزن این چراغ کاملا بزرگ است و به راحتی می تواند 20 تا 40 دقیقه به طور مداوم بماند. روش پرکردن لامپ همانند لامپ معمولی بوده و از گاز مشابهی استفاده می شود.

دارای دو کلید حالت شعله تیز و شعله معمولی

دارای قفل آتش نشانی

جنس بدنه بسیار مقاوم

دارای کلید تنظیم فشار

قابلیت ثابت نگه داشتن شعله

ایستاده ای برای ایستادن

وزن: 1400 گرم

مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ

قابل استفاده در پزشکی و صنعت

فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و اطمینان تضمین می کند.

اگر از مطلب

فندک اتمی تورچ مدل Jet 260
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فندک اتمی تورچ مدل Jet 260" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فندک اتمی تورچ مدل Jet 260"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید