برسی عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز

برسی

کوهنوردی

عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز

عینک طوفان منحصر به فرد برای کوهنوردی و اسکی

توضیحات محصول:

مناسب برای استفاده در کوهستان، اسکی، اسب سواری، موتورسواری، شکار و کلیه فعالیت هایی که در معرض باد و طوفان هستند.

این عینک ها بسیار ساده اما موثر طراحی شده اند. عینک طوفان تک لنز از پلاستیک بادوام ساخته شده است. این نوع شیشه از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در ضربه برخوردار است. این عینک دارای بندهای قابل تنظیم می باشد. با استفاده از این بند می توانید عینک را طوری تنظیم کنید که با سرتان مطابقت داشته باشد و در طول استفاده طولانی همچنان راحت باشید. طراحی این عینک میدان دید وسیعی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

این عینک علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر برف، باد و اشعه های مضر UV، دید شما را در کوهستان بهبود می بخشد. وقتی اسکی می کنید، چون کوه ها پوشیده از برف هستند، اشعه های خورشید ناشی از برف به چشمان شما آسیب می زند و برای جلوگیری از ورود اشعه های مضر به چشم، استفاده از عینک اسکی خطرناک است. این عینک برای استفاده در طوفان، اسکی، کوهنوردی و غیره ایده آل است.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد یک عینک طوفان باید گفت کیفیت ساخت آن است. تعداد مدل های موجود در بازار بی شمار است و تفاوت اصلی در شکل و فرم است.

اندازه: 8 در 17 سانتی متر

وزن: 60 گرم

لنز: تک عدسی

تسمه های قابل تنظیم وجود دارد

طراحی مدرن و کاملا ارگونومیک دارد

ساخته شده با ساختار بسیار با کیفیت، بادوام و مقاوم در برابر ضربه

محافظت کامل از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش

انعطاف پذیری بالایی دارد

تسمه های قابل تنظیم وجود دارد

کیفیت دید خوب از طریق لنز واید

ساخته شده با ابری نرم و صاف در داخل قاب عینک

در دو طرف عینک دریچه های هوا تعبیه شده است تا از مه شدن و تعریق لنز جلوگیری شود.

فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و اطمینان تضمین می کند.

اگر از مطلب

عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی عینک طوفان کوهنوردی و اسکی تک لنز"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید