برسی طراحی گلکسی A03 Core

در این مطلب با عنوان طراحی گلکسی A03 Core از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گلکسی

نقد و بررسی گوشی Samsung Galaxy A03 Core Kor A03

از بین برندهای گوشی هوشمند، البته اولین انتخابی که برای محصولات اندرویدی به ذهن می رسد، برند سامسونگ است. این شرکت کره ای توانسته محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به فناوری کسب کند. این ممکن است به نوع محصول سامسونگ مربوط باشد. این شرکت کره ای محصولاتی را در دسته بندی تجهیزات مختلف و تنوع قیمتی عرضه کرده است و در ادامه به یکی از مدل های اقتصادی با کمترین تجهیزات به نام Galaxy A03 Core می پردازیم. برای بررسی ویژگی ها و مشخصات گلکسی A03 Core با Technolife همراه باشید. بهترین قیمت های موبایل سامسونگ را در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی بررسی کنید.

  • بدنه مقاوم در برابر ضربه
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • بهترین عملکرد رابط کاربری
  • باتری طولانی مدت
  • دوربین بد
  • تراشه قدیمی
  • سرعت شارژ باتری بسیار پایین است
  • سنسور اسکنر اثر انگشت ندارد

طراحی Galaxy A03 Core

  • دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه
  • دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است

اول از همه باید بگوییم که گلکسی A03 Core یک گوشی ارزان قیمت است و نباید انتظار ویژگی ها یا کیفیت ساختی را که در محصولات رده بالا یا میان رده می بینید داشته باشید. با این حال سامسونگ سعی کرده محصولی با ویژگی های منحصر به فرد را با قیمت هدف به کاربران ارائه دهد.

ایده اولیه Galaxy a03

گلکسی A03 Core دارای ابعاد 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر و وزن 211 گرم است که باید آن را محصولی مناسب برای یک گوشی هوشمند رده بالا توصیف کرد. در واقع محصولات در این بازه قیمتی تقریباً از نظر اندازه و وزن یکسان هستند و تفاوت بسیار کمی بین محصولات Galaxy A03 Core با همان قیمت وجود دارد.

در مورد بدنه نیز باید گفت که در لبه محصولی هستیم که از بدنه پلاستیکی استفاده می کند. در واقع پنل پشتی و فریم آن از پلاستیک ساخته شده است. این امر بدن را تا حدودی در برابر اثرات مقاوم می کند. اما استفاده از گوشی Galaxy A03 Core حس یک محصول باکیفیت را به کاربر منتقل نمی کند و در همان لحظه اول احساس می کنید که با یک گوشی ارزان قیمت و با کیفیت ساخت پایین روبرو هستید.

لبه گوشی A03 Core

پنل جلویی گلکسی A03 Core دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که البته حاشیه نسبتاً باریکی در اطراف صفحه نمایش دارد. در بالای صفحه، می‌توانید به دوربین سلفی دسترسی داشته باشید که بر روی بریدگی قرار گرفته است تا قسمت بیشتری از پنل جلویی را به صفحه اختصاص دهد.

تنها یک دوربین در پنل پشتی وجود دارد و فلاش LED در زیر آن قرار دارد. قسمتی که دوربین را می پوشاند از طراحی متفاوتی نسبت به بقیه قسمت های پشتی استفاده می کند تا جلوه خاصی به پنل پشتی بدهد. با این حال، خبری از حسگر اثر انگشت نیست.

در سمت راست به دکمه های تنظیم صدا و پاور دسترسی دارید و در سمت چپ نیز جای سیم کارت قرار دارد. در لبه پایینی گوشی می توانید به جک هدفون 3.5 میلی متری، بلندگو، میکروفون و پورت microUSB 2.0 دسترسی داشته باشید. می توانید از این پورت برای شارژ گوشی یا ارسال اطلاعات استفاده کنید.

سمت چپ گوشی Kor A03

صفحه نمایش گوشی A03 Core

  • صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل PLS TFT
  • تراکم پیکسل 270 پیکسل در اینچ

گوشی Galaxy A03 Core دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که از پنل PLS TFT استفاده می کند. شاید بهترین نقطه محصول این شرکت کره ای که باعث افزایش قیمت خرید می شود، صفحه نمایش 6.5 اینچی Galaxy A03 Core باشد. محصولات این شرکت کره ای به دلیل داشتن چنین صفحه نمایشی می تواند بهترین گوشی برای کسانی باشد که به وبگردی علاقه دارند و یا می خواهند از تماشای محتوای ویدئویی لذت ببرند.

این محصول این شرکت کره ای دارای نسبت تصویر 20:9 است و وضوح آن به 720 در 1600 می رسد. چنین ارقامی نیز باعث می شود که Galaxy A03 Core با توجه به اندازه صفحه نمایش دارای تراکم 270 پیکسل در هر اینچ باشد.

قیمت A03 Core

تلفن همراه Kor A03

  • بهترین سطح خروجی صدا

سامسونگ برای محصول خود یک اسپیکر در لبه پایینی گوشی در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند. البته باید گفت که با یک محصول ارزان قیمت روبرو هستیم و نباید انتظار کیفیت صدایی در حد گوشی های هوشمند گران قیمت را داشته باشیم.

نرم افزار Galaxy A03 Core

  • دارای نسخه اندروید 11 Go
  • عملکرد رابط کاربری

یکی دیگر از ویژگی های عالی گوشی Galaxy A03 Core عملکرد نرم افزاری عالی آن است. به این ترتیب مبتنی بر اندروید 11 گو است و اگرچه دستگاه چندان قدرتمند نیست، اما عملکرد خوبی دارد. در واقع، برنامه سریع اجرا می شود و رابط کاربری نیز برای پیمایش روان است.

عملکرد دستگاه Galaxy A03 Core

  • برگه داده Unisoc SC9863A
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • ظرفیت ذخیره سازی 32 گیگابایت است

این شرکت کره ای تصمیم گرفت Galaxy A03 Core را با تراشه ای به نام Unisoc SC9863A عرضه کند. تراشه ای که دارای پردازنده 8 هسته ای با پردازنده گرافیکی IMG8322 است. این پردازنده از 8 هسته Cortex A55 استفاده می کند که 4 هسته آن با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می کنند.

برای حافظه رم، حافظه ای با 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، نباید انتظار زیادی از محصولات شرکت های کره ای داشته باشید. در واقع این مشخصات برای اجرای بازی های سنگین اندروید کافی نیست و اگر به دنبال گوشی هوشمندی برای اجرای بازی های اندرویدی هستید، بهتر است بودجه بیشتری را در نظر بگیرید.

باتری گلکسی A03 Core

  • باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

در داخل سامسونگ گلکسی A03 یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت وجود دارد که البته نمی توان آن را از بدنه جدا کرد و در واقع به دلیل داشتن بدنه، برای دسترسی به آن باید پنل را از بدنه جدا کنید باتری چنین قابلیت هایی برای محصولات دارای دستگاه Galaxy A03 Core معمول به نظر می رسد و در واقع مزیتی برای محصولات سامسونگ نسبت به گوشی های دیگر نمی دهد.

با این حال، کاربران می توانند برای مدت طولانی از Galaxy A03 Core بدون نیاز به شارژ مجدد آن استفاده کنند. برای شارژ نیز باید گفت که می توانید آن را با درگاه micro USB 2.0 در لبه پایینی گوشی هوشمند شارژ کنید.

دوربین گلکسی A03 Core

  • دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

در پنل پشتی Galaxy A03 Core، می‌توانید به دوربین ۸ مگاپیکسلی که از فوکوس خودکار و دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند، دسترسی داشته باشید. همچنین در قسمت پایینی این دوربین فلاش LED تعبیه شده است تا بتوانید در محیط های تاریک از آن استفاده کنید.

دوربین موبایل سامسونگ A03 Core

برای دوربین سلفی سامسونگ استفاده از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته است. داشتن چنین دوربینی برای محصولی با قیمت Galaxy A03 Core ارزش خرید دارد. البته گلکسی A03 Core محصولی ارزان قیمت است که حداقل ظاهر یک گوشی هوشمند را به کاربران ارائه می دهد و نباید از این گوشی هوشمند انتظار محصولات باکیفیتی داشت.

نتیجه

گلکسی A03 Core یک محصول جمع و جور و پر ویژگی است که می توانید همین الان از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید. برخورداری از ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ، باتری با دوام بالا و بدنه نسبتا مقاوم در برابر ضربه قیمت خرید آن را افزایش داده است. البته در محصولات این شرکت کره ای ایراداتی نیز وجود دارد که با توجه به قیمت Galaxy A03 Core می توان از آن چشم پوشی کرد.

سوالات رایج

قیمت Galaxy A03 Core چقدر است؟ این محصول در رده قیمتی محصول اقتصادی قرار دارد و قیمت مناسبی دارد.

این گوشی یعنی چی؟ Galaxy A03 Core در همین نسخه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد.

قیمت این گوشی چقدره؟ با توجه به طراحی زیبا و خوب و همچنین عمر باتری طولانی و قیمت مناسب محصول می توان هزینه خرید آن را کاملاً بالا دانست.

مقایسه Galaxy A03 Core با Realme C11، Oppo A15 و Galaxy A02

تلفن همراه با کیفیت بالا Realme C11 گلکسی A03 Core اوپو A15 گلکسی A02
اعلام کرد 10 جولای 2019 24 نوامبر 1400 24 اردیبهشت 1399 12 دسامبر 2019
سمت 164.4 x 75.9 x 9.1 میلی‌متر 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی‌متر 164 × 75.4 × 7.9 میلی متر 164 × 75.9 × 9.1 میلی متر
وزن 196 گرم 211 گرم 175 گرم 206 گرم
سیم کارت دو سیم کارت دو سیم کارت دو سیم کارت دو سیم کارت
صفحه نمایش 6.5 اینچ – IPS LCD PLS TFT – 6.5 اینچ 6.52 اینچ – IPS LCD 6.5 اینچ – IPS LCD
سیستم عامل Realme Ui مبتنی بر اندروید 10 Android 11 (Go Edition) رابط اندروید 10 و ColorOs 7.2 رابط اندروید 10 و One Ui 3.1
چیپس مدیاتک هیلو جی 35 Unisoc SC9863A مدیاتک هیلو پی 35 Mediatek Mt6739W
کارت حافظه آره آره آره آره
حافظه داخلی 32 گیگابایت 32 گیگابایت 32 گیگابایت 32 و 64 گیگابایت
رم 2 و 3 گیگ 2 گیگابایت 2 و 3 گیگ 2، 3 و 4 گیگابایت
دوربین عقب 13 مگاپیکسل اصلی 2 مگاپیکسل عمق میدان 8 مگاپیکسل 13 مگاپیکسل اصلی، 2 مگاپیکسل عمق میدان، 2 مگاپیکسل ماکرو 13 مگاپیکسل اصلی 2 مگاپیکسل ماکرو
دوربین جلو 5 مگاپیکسل 5 مگاپیکسل 5 مگاپیکسل 5 مگاپیکسل
باتری 5000 میلی آمپر ساعت 5000 میلی آمپر ساعت 4230 میلی آمپر ساعت 5000 میلی آمپر ساعت
رزرو سریع 10 وات (خیر) ناشناخته 10 وات (خیر) 10 وات (خیر)
رنگ سبز و خاکستری آبی و مشکی آبی و مشکی آبی و مشکی

اگر از مطلب طراحی گلکسی A03 Core راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی گلکسی A03 Core" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی گلکسی A03 Core"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید