برسی طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32

در این مطلب با عنوان طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

تایید پروفایل گوشی سامسونگ M32

  • صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتز
  • روشنایی بالا (800 نیت)
  • از گوریلا گلس 5 استفاده می کند
  • پورت اختصاصی کارت حافظه خارجی
  • باتری 6000 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • شارژر ضعیف تر از رقبا است
  • طرح های قدیمی و تکراری
  • بدنه پلاستیکی

طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32

  • محافظ صفحه گوریلا گلس 5
  • 2 رنگ جذاب مشکی و آبی

سامسونگ گوشی M32 را در دو مدل 5G و 4G تولید کرده است. جالب ترین نکته این است که نسخه 4G این گوشی در دو نسخه جهانی و هندی با کمی تفاوت تولید شده است. M32 5G از طراحی جدید و بهبود یافته نسبت به نسخه 4G استفاده می کند. گوشی M32 4G در دو نسخه تولید شد. اما نسخه هندی و جهانی از نظر طراحی هیچ تفاوتی با هم ندارند و تفاوت آن مربوط به قسمت سخت افزاری گوشی است. نسخه هندی باتری قدرتمندتری دارد. اما از شارژر ضعیف تری استفاده می کند و به دلیل استفاده از باتری بزرگتر کمی سنگین می شود. هیچ تفاوتی با سایر قطعات ندارد و قیمت یکسانی ندارد. سامسونگ گلکسی M32 را با ابعاد 159.3 x 74 x 9.3 میلی متر طراحی کرده و وزن گوشی 196 گرم اندازه گیری شده است. طبق معمول این گوشی میان رده سامسونگ از بدنه و قاب پلاستیکی بهره می برد; اما سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش گوشی از گوریلا گلس 5 (Corning Gorilla Glass 5) استفاده کرده است، بنابراین مقاومت صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه بیشتر است و از این نظر رقابت تنگاتنگی با گوشی شیائومی دارد. نکته مهم در طراحی این گوشی استفاده از جک 3.5 میلی متری هدفون است که کاربردی تر از قبل به نظر می رسد.

صفحه نمایش گلکسی M32 سامسونگ

  • عملکرد 90 هرتز
  • پنل Super AMOLED
  • روشنایی بالا (800 نیت)
  • وضوح و تراکم پیکسلی بالا

گلکسی M32 بهترین ها را در بخش عملکرد ارائه می دهد و می تواند با بهترین گوشی های میان رده بازار رقابت کند. سامسونگ در تولید نمایشگر حرف های زیادی برای گفتن دارد و یکی از برترین تولیدکنندگان در این زمینه به حساب می آید. این مشکل در این گوشی نیز ظاهر شد و شاهد وضوح بالا و صفحه نمایش روشن هستیم. پنل Super AMOLED گلکسی M32 نوید رنگ های دقیق و جذاب را می دهد. نرخ رفرش این گوشی 90 هرتز است و این عدد به معنای نمایشگر نرم و روان است و همین موضوع کار با گوشی را لذت بخش تر می کند. میزان روشنایی 800 نیت است که برای این قیمت عدد قابل قبولی است. وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل است و تراکم پیکسلی 411 پیکسل در هر اینچ (ppi) را برای لذت بردن از تماشای محتوای ویدیویی و مرور وب با نسبت تصویر 20:9 ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است که 83.9 درصد از پنل جلویی گوشی را صفحه نمایش اشغال کرده و لبه ها به کمترین ارتفاع خود رسیده اند.

صفحه نمایش گوشی M32

نرم افزار و رابط کاربری Samsung Galaxy M32

  • اندروید 11
  • یک رابط کاربری UI 3.1
  • می توان آن را به نسخه های جدید اندروید و One UI به روز کرد

با خرید گوشی M32 می توانید از اندروید 11 مبتنی بر One UI 3.1 بر روی گوشی خود استفاده کنید و مطمئنا سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای این گوشی منتشر خواهد کرد تا طرفداران سامسونگ از نسخه -جدیدترین کلمه رابط کاربری این شرکت و استفاده از آن استفاده کنند. آنها را به روز کنید. سیستم عامل.

عملکرد دستگاه Samsung Galaxy M32

  • پردازنده Mediatek Helio G80
  • حافظه و رم با کیفیت بالا

گوشی هوشمند M32 قیمت مناسبی دارد و با این برچسب قیمتی از سخت افزار قابل قبولی نیز بهره می برد. پردازنده استفاده شده در این گوشی سامسونگ از شرکت مدیاتک می باشد. مدلی که سامسونگ برای پردازنده M32 در نظر گرفته Helio G80 است که یک تراشه 12 نانومتری است. این پردازنده 8 هسته ای با استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی Mali-G52 باعث می شود گوشی شما سریع کار کند و نگران کندی و تاخیر در دنیای سیستم عامل نباشید. طبق نظر ارائه مدل در حوزه قمار نیز متوسط ​​است و نباید انتظار مدیریت بازی کالاف دیوتی با بالاترین گرافیک ممکن را از یک موبایل با بودجه متوسط ​​داشته باشید.

پردازنده موبایل M32

باتری سامسونگ گلکسی M32

  • باتری 6000 میلی آمپر ساعتی
  • پشتیبانی از شارژر 15 واتی

با خرید گوشی M32 یک باتری 6000 میلی آمپری در اختیار شما قرار می گیرد. زیرا نسخه 4G این گوشی در مدل هندی از باتری بسیار قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این باتری بزرگ را می توان با یک شارژر 15 واتی شارژ کرد. برای شارژ گوشی خود حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید و 1 تا 1.5 روز شارژ یکی از نقاط قوت گوشی است.

دوربین سامسونگ گلکسی M32

  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

سامسونگ در این گوشی از دوربین چهارگانه استفاده کرده است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. همچنین دو دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته است که دوربین عمق و ماکرو این گوشی است. M32 با کیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با وضوح بالا دارد.

دوربین گلکسی M32

نتیجه

گوشی M32 قیمت رقابتی دارد که می تواند فروش بسیار خوبی را در بازار گسترده موبایل تجربه کند. رنگ های جذاب مشکی و آبی این گوشی دست طرفداران سامسونگ را در انتخاب باز گذاشته است. همچنین رم 4، 6 و 8 گیگابایتی این گوشی با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی مشکل کمبود حافظه گوشی شما را حل می کند. زیرا در طراحی این گوشی درگاه کارت حافظه خارجی نیز در نظر گرفته شده است. خرید گلکسی M32 4G مدل SM-M325F/DS نسخه 64 گیگابایتی را می توانید در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی دنبال کنید.

سوالات متداول

قیمت گلکسی سامسونگ M32 چقدر؟ سامسونگ گلکسی M32 بسیار گران است. برای مشاهده قیمت Samsung Galaxy M32 به وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی M32 در چه مدلی وارد بازار شد؟ سامسونگ گلکسی M32 در مدل های 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

سامسونگ گلکسی M32 از چه دوربینی استفاده می کند؟ Samsung Galaxy M32 دارای 4 سنسور است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین های ماکرو و عمق وجود دارد. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده است.

اگر از مطلب طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی و کیفیت سامسونگ گلکسی M32"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید